Чорноморський суднобудівний завод: ЗАМОВЛЕННЯ №501. HAPPY END

Репортер, Экономика

  28 Июл , 2009

24 липня  на ДАХК "ЧСЗ" у присутності робітничого колективу, керівництва та запрошених відбулася урочиста закладка несамохідної баржі для англійської компанії "Bue Marine". Замовлення №501 – з  історією. Воно мало бути здійсненим два роки тому. Успішно налагоджені стосунки досягли стадії початку робіт, коли раптом замовник  скасував домовленості. У справі повернення контракту "Смарт-холдинг" господар Херсонського  і миколаївського  Чорноморського суднобудівних заводів звітує з  неприхованим задоволенням як про особисту заслугу і разом – перемогу традиційно високої репутації миколаївських суднобудівників.  Останню сьогодні розділяє давній, здається, вічний партнер ЧСЗ – компанія "Порт-сервіс". Усе добре, що добрий кінець має!

 

– Товаришу генеральний директоре! Дозвольте розпочати закладку корпусу судна, –  по-військовому карбує слова  начальник 16-го цеху Володимир Баштецький.

 

– Відправку блоку №4 корпусу баржі на закладне місце наказую здійснити!  –  так само по формі відповідає Дмитро Мордовенко. Команда за мить досягає крановщика "з піднебесся", 900-тонна махина здіймає і легко несе на будівельний майданчик один з семи готових блоків майбутньої баржі. За два місяці її готовий і пофарбований корпус буде спущено на воду і 10 жовт-ня піде на адресу замовника. Його представник – Девід Веймен –  присутній на урочистому мітингу. "Однією з причин, чому ми довірили виконання нашого замовлення миколаївському Чорноморському суднобудівному заводу та компанії "Порт-сервіс", – сказав він у своєму виступі, –  є продуктивність і якість вашої роботи. Тож сьогодні ми святкуємо   успіх визнання цілої вашої справи, ваших умінь. Це свято  розділяють з вами покоління моєї сім’ї, що споконвіку займаються традиційною для Великої Британії галуззю – суднобудування. Я відчуваю сьогодні те, що завжди сповнювало нас радістю, коли перебуваєш у родині робітників: відчуття щастя праці.

 

Проект баржі розроблено у Проектно-конструкторському центрі "ЧСЗ"  відповідно до правил Американського Бюро Судноплавства й усіх міжнародних правил. Особливостями конструкції є  механізоване закриття люків, а також прилад, призначений для фіксації судна на мілководді. Ну, а експлуатація баржі планується у Каспійському морі на розробці Кашаганського нафтового родовища.  Вартість контракту – $ 5 млн.

 

У цього співробітництва є чудова перспектива: британці планують розмістити  на "ЧСЗ" замовлення на повнокомплектне судно.

 

 Олександр СЕМАШКО  


Фото автора

Сообщение:

*

НОВОСТИ