Я люблю моє місто!

Новости, Репортер

  1 Сен , 2009

 

Риба шукає, де глибше, а людина, де краще, – говорить народне прислів’я. Жити серед краси – споконвічне прагнення людини. Саме тому міською владою було оголошено конкурс «Я люблю моє місто!». У засобах масової інформації розмістили звернення до миколаївців, представників малого, середнього і великого бізнесу, в якому говорилось про те, що в цьому році місто відзначає 220-ту річницю з дня свого заснування, і як воно виглядатиме у свій день народження, залежатиме саме від його жителів. Метою акції став благоустрій територій, прилеглих до об’єктів підприємницької діяльності. За словами голови оргкомітету акції, Володимира Новожилова, відсвяткувати день народження міста – означає не лише провести святкові заходи, концерти й паради, але також змінити обличчя міста. «Без активної позиції кожного жителя нам ніколи не перетворити наше місто у прекрасне», – зазначив він.

 

Конкурс розпочався в червні цього року. У кожному районі згідно з положенням про проведення акції «Я люблю моє місто!» було створено свій оргкомітет, який протягом літа повинен був оглянути всі об’єкти підприємницької діяльності (кафе, ресторани, магазини, готелі тощо), які бажали взяти участь в акції, і визначити кращих. На фінал кожен район мав представити три найдостойніших, на їхню думку, об’єкти. Таким чином, у фіналі мало виявитися 12 об’єктів, з яких і обиралися переможці. Від Центрального району були представлені салон Івана Мартинова, ресторан «Золотий фазан» і торговельний комплекс «Галерея», від Ленінського – кафе «Де-Густо», салон-магазин «Ромашка» і кафе «Діва». Претендентами від Заводського району стали салон-перукарня «Сакура», готель «Україна» і ресторан «Кумир», а від Корабельного району до фіналу вийшли закусочна «Uno Momento», більярдний клуб «Clasik»  і кафе «Мамина хата».

 

Фінальний огляд об’єктів-претендентів відбувся 27 серпня. У цей день члени міського організаційного комітету акції «Я люблю моє місто» і представники ЗМІ мали змогу ще раз оцінити роботу, проведену на об’єктах, і визначити кращих із кращих. Оцінка проводилась за наступними показниками: стан тротуарного покриття, стан озеленення, дизайн об’єкта, оригінальність. Кожен показник оцінювався за 10-бальною шкалою. Зазначимо, що серед членів комітету були спеціалісти з ландшафтного дизайну, з естетики міського середовища, а отже, оцінювання відбувалося з усією суворістю і справедливістю. Офіційні підсумки акції будуть підведені на святковій сесії міської ради з нагоди 220-річчя заснування міста. Проте вже під час огляду знайшлися підприємства, які не залишили членів журі байдужими. Так, приємне враження на усіх справив салон-магазин «Ромашка». Насамперед оригінальністю дизайну. Скульптури із землі та моху, оригінальні клумби і навіть запорожець, зарослий квітами, – все це витвори рук і фантазії власниці магазину та її трудового колективу.  «У мене ще безліч ідей, які б хотілося втілити в життя», – говорить власниця. Не залишили членів комітету байдужими і більярдний клуб «Clasik» зі своїм європейським дизайном, і салон-перукарня «Сакура» з екзотичними рослинами, і авторський салон Івана Мартинова зі своїми фонтанами, і торговельний комплекс «Галерея», на прилеглій території якого росте близько 60 видів рослин.  Зазначимо також, що утримування клумб і зелених куточків дуже копітка робота: доводиться не лише доглядати за рослинами, але й берегти їх від хуліганів або від бажаючих мати ту чи іншу рослину в себе.

 

Ця акція, за словами Володимира Новожилова, голови оргкомітету, не мала на меті матеріального заохочення підприємців. «Головні призи, – зазначив він,

 

– це почуття задоволення від зробленої справи і визнання та вдячність миколаївців». А щоб жителі Миколаєва справді цінували тих, хто робить місто гарнішим, фото найкращих об’єктів та імена переможців будуть розміщені на біг-бордах. Крім того, у планах міської ради продовжити цю акцію до кінця року, а можливо, зробити й щорічною.

 

Тетяна КОРЕНКІВСЬКА
Фото автора
 

 

Сообщение:

*

НОВОСТИ