Приватизація аеропорту: розворот на злітній смузі

Новости, Официально

  12 Ноя , 2009

10 листопада відбулося засідання постійної комісії обласної ради з питань ЖКГ, будівництва, приватизації та власності. Приватизація КП «Міжнародний аеропорт «Миколаїв» і фармацевтичної фабрики, важкі будні «перекваліфікації» Будинку офіцерів флоту в обласну філармонію, підходи до проблеми врегулювання передачі у спільне користування обласного управління фізкультури та спорту та фізкультурно-спортивного товариства «Україна» майна, що дісталося останньому у спадок від УРСР, аспекти прискорення виконання програми «Питна вода» і в цілому водопостачання та водовідведення в населених пунктах області – ці питання склали основну вагу, якій, скажемо відверто, члени комісії Олександра Зубка протиставили свої компетентність, винахідливість і, не в останню чергу, – принциповість.
Гострий поворот відбувся у справі корпоратизації як складової приватизаційного процесу КП «Міжнародний аеропорт «Миколаїв»: керівництво ОДА своїм розпорядженням скасувало частину принципово важливих рішень, зокрема ті, що стосуються оцінки майна та створення комісії, а також дозвіл начальникові аеропорту Андрію Кейяну керувати приватизаційним процесом. Розпорядження унеможливило втілення в життя рішення сесії облради від 16 жовтня цього року, яким Кейян зобов’язувався здійснити реєстрацію публічного акціонерного товариства замість комунального підприємства із включенням до його статутного капіталу всього майнового комплексу, а в разі невиконання підлягав звільненню. До того ж, висвітлюють свою позицію в обласному управлінні з питань майна, комунальної власності, оскільки приватизація аеропорту передбачає
акціонування, відповідно має бути «найсвіжіша» оцінка майна, дійсна на момент продажу акцій. А, отже, – акт експертної оцінки втратив чинність. У депутатів такий «кульбіт» викликав справедливе і обурливе запитання: хто поверне гроші, витрачені на роботу з оцінки майна, для чого витрачені зусилля і що робити далі? Дійсно, депутатський корпус всіляко сприяв злагодженій роботі з управлінням з питань майна, комунальної власності, тільки б нормалізувати вкрай напружену обстановку навколо і в самому підприємстві. І в результаті трирічної роботи (!)
– глухий кут?
– На сьогодні немає іншого шляху, крім корпоратизації та наступної приватизації аеропорту, – підсумував обговорення ситуації Олександр Зубко. – Необхідно все зробити, щоб завершити їх, створивши комісію при обласній раді. Облдержадміністрація не виправдала наших надій.
У рекомендаціях постійної комісії запропоновано до наступного засідання зробити юридичний аналіз розпорядження ОДА.
Олександр СЕМАШКО

Сообщение:

*

НОВОСТИ