«Пряма лінія»: зворотний зв’язок

Официально

  25 Дек , 2009

Жодне із звернень, що надходять під час прямих телефонних спілкувань з головою обласної ради, не залишається без уваги. На «прямій лінії» у листопаді було отримано ряд питань, що стосувалися безпосередньо роботи газети «Рідне Прибужжя», цін на скраплений газ, особливостей надрукування у пресі судових оголошень.

 

 

Так, зокрема, Сергія Ткаченка цікавило питання співвідношення російської та української мов у газеті, Галину Бойко турбували напрямки роботи газети щодо збільшення її тиражу та поліпшення зовнішнього вигляду й змістовності, Марину Настенко – питання щодо можливості друкування на сторінках РП оголошень про виклик до суду відповідача, третіх осіб, свідків, місце фактичного проживання яких невідомо. Для з’ясування даних питань Тетяною Василівною Демченко було надіслано відповідні листи до редактора газети «Рідне Прибужжя» Миколи Машкіна з проханням надати відповіді щодо особливостей роботи видання. Відповідь була вичерпною. Зокрема, Микола Машкін зазначив, що редколегія газети стежить за виходом матеріалів українською та російською мовами і надає перевагу першій (загальне співвідношення мов становить 70 відсотків до 30 на користь української). Крім того, ведеться постійна робота з удосконалення видання: оновлено штат працівників, залучені позаштатні автори, працює зворотний зв’язок через листи в редакцію, вдосконалено логотип видання, відкрито власну інтернет-сторінку на порталі Укрбізнес, постійно діє сайт газети rp.mk.ua, збільшилася кількість випусків газети у кольорі.

 

Що стосується судових оголошень, то згідно з порядком, установленим Кабінетом Міністрів з 1 січня 2007 року, друкований орган, у яком розміщуються оголошення про виклик відповідача або свідків протягом наступного року, визначається не пізніше 1 грудня поточного року у встановленому порядку. Згідно з розпорядженнями Кабінету Міністрів у 2007-му та 2008-му роках таку функцію виконувало «Рідне Прибужжя». Проте у 2009 році за поданням голови облдержадміністрації Кабінетом Міністрів право друкувати судові оголошення було надано не нашій обласній комунальній газеті, а газеті «Южная правда». Але тут варто зазначити, що в таких областях, як Рівненська, Черкаська та Чернівецька, чисельність яких значно менша, ніж Миколаївська, для подання судових оголошень визначено два, а то й більше друкованих органів. Можливо, варто запровадити подібну практику й у нас. Утім, усе в цьому питанні залежить не від нашої редакції, а, як зазначено вище, від облдержадміністрації.

 

Постійного учасника «прямих ліній» з Тетяною Демченко Сергія Ткаченка, жителя с. Маринівка Доманівського району, хвилювало також питання про ціни на скраплений газ і, зокрема, його подорожчання майже вдвічі (зі 100 до 200 грн.). Для з’ясування цього питання було направлено відповідний запит до ВАТ «Миколаївгаз». Із отриманої відповіді зрозуміло, що вартість скрапленого газу на стандартний балон ємністю 50 л, який реалізовувало підприємство мешканцям Миколаївської області, не перевищувала 127,30 грн. з ПДВ: у січні вона становила 127,3 грн., з лютого по листопад коливалася в межах від 89,94 до 110,26 грн. Що ж до суб’єкта господарювання, який постачав скраплений газ за завищеною ціною, у ВАТ «Миколаївгаз» не мають жодних відомостей.

 

На жаль, не всі громадяни мають змогу звернутися до голови облради під час прямої лінії, але їх питання не залишаються без уваги. Так, до облради надійшло звернення від жительки с.Тімірязєво Вознесенського району Людмили Гейнц стосовно порядку сплати за газ. Керівництвом ВАТ «Миколаївгаз» було надано відповідь: «На ваше звернення повідомляємо, що при наданні послуг з газопостачання ВАТ «Миколаївгаз» керується вимогами Постанови КМУ № 1729 від 27.12.01 «Про порядок забезпечення галузей національної економіки та населення природним газом», де в п. 13 вказано, що постачання природного газу всім категоріям споживачів здійснюється тільки за умови забезпечення його 100‑відсоткової оплати грошима.

 

У п. 17 правил надання населенню послуг з газопостачання, затверджених Постановою КМУ від 9 грудня 1999 року № 2246 зі змінами, внесеними згідно з Постановами № 644 (644–2001‑п) від 08.06.01, № 476 (476–2004‑п) від 14.04.04, № 938 (938–2006‑п) від 05.07.06, № 1697 (1697–2006‑п) від 08.12.06, № 821 (821–2007‑п) від 13.06.07, № 346 (346–2008‑п) від 09.04.08 (далі – Правила), сказано, що «розрахунковим періодом для визначення розміру оплати послуг з газопостачання є календарний місяць. Плата за надані протягом розрахункового періоду послуги з газопостачання вноситься не пізніше 10 числа наступного місяця».

 

Одночасно з п. 19 Правил передбачено, якщо споживач не оплатив надані послуги з газопостачання протягом 10 днів після строку, зазначеного в договорі чи платіжному документі, а газопостачальне підприємство протягом наступних п’яти днів не отримало повідомлення про оплату, споживачеві надсилається письмове попередження про припинення газопостачання.

 

У разі неоплати наданих послуг з газопостачання протягом 10 днів після отримання споживачем письмового попередження (з позначкою про його вручення) газопостачальне підприємство має право відключити споживача від газопостачання.
Припинення газопостачання не звільняє споживача від обов’язку сплатити заборгованість за фактично отримані послуги з газопостачання.

 

Іншого порядку оплати абонентами за спожитий природний газ не існує».

 

Сообщение:

*

НОВОСТИ