Задля блага обласної громади

Официально

  26 Окт , 2010

22 жовтня відбулося пленарне засідання XXXX сесії обласної ради п’ятого скликання, яка стала останньою для депутатів цієї каденції.
Того дня на розгляд депутатського корпусу було винесено більше 30 важливих для жителів області питань, серед них і затвердження ряду нових обласних програм.

Зокрема прийнято рішення про затвердження обласної Програми профілактики правопорушень, рецидивної злочинності та злочинів, учинених неповнолітніми, на 2011–2015 роки. До цього проект програми активно обговорювався на засіданнях постійних комісій та президії обласної ради, в остаточний проект рішення було внесено багато змін та доповнень.
На думку депутатів, програма дасть можливість здійснювати в Миколаївській області заходи по захисту прав, свобод та законних інтересів дітей, сприятиме профілактиці правопорушень та рецидивної злочинності серед неповнолітніх.

На сесії депутати підтримали наданий облдержадміністрацією проект Регіональної програми підвищення енергоефективності Миколаївської області на 2010–2015 роки.
Зазначена Програма спрямована на досягнення максимальних результатів ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів, підвищення надійності енергозабезпечення споживачів області, досягнення реальної можливості управління формуванням тарифів на теплову енергію та комунальні послуги, скорочення витрат споживачів та бюджетів усіх рівнів на закупівлю паливно-енергетичних ресурсів.

Важливою для територіальної громади Миколаївщини є і Програма захисту прав споживачів у Миколаївській області на 2011–2012 роки, яку також було затверджено на сесії.
До цього проект програми ретельно вивчався депутатами з числа членів профільної постійної комісії обласної ради з питань підприємництва, підтримки малого та середнього бізнесу, торговельно-побутового обслуговування населення та захисту прав споживачів.

З урахуванням запропонованих депутатами змін управління з питань захисту прав споживачів у Миколаївській області доопрацювало проект рішення, який був підтриманий всіма постійними комісіями та президією обласної ради.
Затверджено на сесії і Регіональну цільову соціально-економічну програму будівництва (придбання) доступного житла на 2010–2017 роки в Миколаївській області. Дана програма є одним із шляхів забезпечення житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов, подолання наслідків світової фінансової кризи, забезпечення виробничого потенціалу у житловому будівництві, створення умов для його ефективної роботи.

Депутати затвердили обласну Програму боротьби з онкологічними захворюваннями на період до 2016 року, реалізація заходів якої має підвищити ефективність профілактики злоякісних новоутворень, первинної профілактики онкологічних захворювань та доступності медичної допомоги для хворих осіб, показник одужання онкологічних хворих.
Рішенням обласної ради затверджено перелік хіміопрепаратів, радіофармпрепаратів та препаратів супроводу для лікування хворих, перелік обладнання, яким планується забезпечити Миколаївський обласний онкологічний диспансер до 2016 року.

З метою посилення соціальної підтримки ветеранів війни на сесії обласної ради прийнято рішення „Про внесення доповнень до Комплексної програми соціального захисту людей похилого віку, осіб з обмеженими фізичними можливостями та осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2006–2010 роки (“Турбота”)”. Необхідність прийняття рішення викликана зміною кількості отримувачів щомісячної допомоги.
Для здійснення виплати матеріальної допомоги всім особам, що мають право, збільшено обсяг субвенції бюджетам міст і районів області для надання допомоги учасникам бойових дій у роки Великої Вітчизняної війни та війни з імперіалістичною Японією.

Крім того, внесено зміни до порядків розподілу та використання коштів, передбачених в обласному бюджеті для надання одноразової матеріальної допомоги сім’ям загиблих, інвалідам війни в Афганістані та сім’ям померлих учасників бойових дій в Афганістані, які мешкають на території Миколаївської області, та відповідних розподілів цих допомог, затверджених рішеннями обласної ради від 16 квітня 2010 року № 10 та № 11.
У зв’язку з набуттям статусу інваліда війни або члена сім’ї померлого військовослужбовця кількість отримувачів цих допомог протягом бюджетного року змінюється.

Для здійснення виплати цим особам збільшено обсяг субвенції бюджетам міст і районів області для надання одноразової матеріальної допомоги сім’ям померлих учасників бойових дій в Афганістані, за рахунок вільних коштів субвенції, передбаченої для виплати одноразової матеріальної допомоги сім’ям загиблих та інвалідам війни в Афганістані.
Внесено зміни до відповідних порядків шляхом здійснення протягом бюджетного року перерозподілу обсягів субвенції бюджетам міст і районів області.
На сесії депутати обласної ради внесли зміни до Регіональної цільової соціальної програми розвитку цивільного захисту Миколаївської області на 2009–2013 роки, згідно з якими створено обласний матеріальний резерв палива.

Створення такого резерву забезпечить належний рівень безпеки населення і захист територій та об’єктів підвищеної небезпеки від загрози виникнення надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру;   оперативне вирішення питань по попередженню та ліквідації таких ситуацій із залученням наявних у регіоні сил та засобів; зменшення економічних збитків унаслідок надзвичайних ситуацій, економне та раціональне використання коштів резервного фонду обласного бюджету.

З метою задоволення культурних і соціальних потреб жителів регіону, на пропозицію постійних комісій обласної ради: з питань культури, науки і освіти, сім’ї та молоді, спорту; з питань роботи з громадськими об’єднаннями, засобами масової інформації та зв’язків з органами місцевого самоврядування до Програми розвитку і використання російської мови в Миколаївській області на 2009–2012 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 21 листопада 2008 року № 8, на сесії було внесено зміни щодо проведення та участі у регіональних, міжнародних науково-практичних конференціях, семінарах, творчих конкурсах з проблем розвитку і використання російської мови та культури за кошти обласного бюджету.

***

На сесії було розглянуто питання “Про внесення змін до обласного бюджету Миколаївської області на 2010 рік». Винесення цього питання обумовлено необхідністю внесення змін до бюджетних призначень головних розпорядників коштів, до спрямування коштів обласного бюджету на виконання доручень виборців, корегування обсягів субвенції на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів відповідно до постанови Центральної виборчої комісії та інших питань.

***

За поданням облдержадміністрації на минулій сесії депутатами розглянуто питання «Про внесення змін до Порядку надання та використання субвенції з обласного бюджету на стабілізацію і розвиток молочного тваринництва та збільшення поголів’я великої рогатої худоби». Зміни до Порядку запропоновані у зв’язку з неоднозначністю трактовки одного із його пунктів.
Враховуючи вкрай необхідне фінансування галузі молочного скотарства, на пленарному засіданні депутати підтримали пропозицію облдержадміністрації і прийняли відповідне рішення, що дозволить уточнити цільове призначення надання та використання субвенції з обласного бюджету.

***

На розгляд сесії було винесено декілька питань, які стосуються управління майном спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області.
У досесійний період депутатами дуже уважно вивчалися питання щодо безоплатної передачі будівель гуртожитків, які розташовані у м. Миколаєві за адресами: вул. Кам’яна, 11 та Привільна, 162, у комунальну власність територіальної громади м. Миколаєва. Тепер, після прийняття цього рішення обласної ради, люди, які нині проживають у цих гуртожитках, матимуть можливість отримати житло у власність.

Активно розглядалося депутатським корпусом і питання щодо процедури приватизації (відчуження) майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області. На сесії прийнято рішення не лише про включення одного об’єкта до переліку таких, які підлягають приватизації, а й надані відповідні доручення облдержадміністрації щодо відпрацювання порядку приватизації майна. Зазначений порядок повинен враховувати усі умови, визначені чинним законодавством, щодо продажу як нерухомого, так і індивідуально визначеного майна, яке є обласною комунальною власністю. Лише після цього порядок буде розглядатися на сесії обласної ради.
Депутати внесли зміни та доповнення до Статуту ОКП “Миколаївоблтеплоенерго” та затвердили Статут ПКВО “Фармація”.

***

Важливим питанням, яке розглядалося на сесії, є майбутня доля КП “Міжнародний аеропорт “Миколаїв”.
У 2007 році обласна рада прийняла рішення, відповідно до якого комунальне підприємство «Міжнародний аеропорт «Миколаїв» було включено до переліку таких, які підлягають приватизації. З того часу обласною радою прийнято цілий ряд рішень, а облдержадміністрацією проводилася певна робота у цьому напрямку.
Однак, враховуючи ситуацію, що склалася на підприємстві, за пропозицією облдержадміністрації на сесії зазначені рішення обласної ради були визнані такими, що втратили чинність. Як проінформовано депутатів обласної ради, відповідними органами буде вжито усіх необхідних заходів, щоб аеропорт приносив громаді більше користі саме як економічно стабільне комунальне підприємство.

***

Рішенням обласної ради від 16 жовтня 2009 року за кошти обласного бюджету було придбано 5 пересувних флюорографів, які розподілено Березанській (для обслуговування населення Березанського та Очаківського районів), Кривоозерській (для обслуговування населення Кривоозерського, Врадіївського та Доманівського районів), Баштанській (для обслуговування населення Баштанського, Новобузького та Казанківського районів), Новоодеській (для обслуговування населення Новоодеського та Єланецького районів) центральним районним лікарням та обласному протитуберкульозному диспансеру.

На сесії прийнято рішення щодо надання згоди на безоплатну передачу кабінетів флюорографічних рухомих на базі автомобілів зі  спільної  власності територіальних  громад  сіл, селищ, міст Миколаївської області у спільну власність територіальних громад сіл, селищ Баштанського, Березанського, Кривоозерського, Новоодеського районів. Районним радам вищезазначених районів рекомендовано вжити заходів щодо прийняття пересувних флюорографів у спільну власність територіальних громад сіл, селищ відповідних районів в установленому чинним законодавством порядку.

***

На ХХХХ сесії обласної ради підтримано рішення щодо надання згоди на безоплатну передачу зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області нерухомого майна – будівлі колишньої котельні, яка розташована за адресою: Миколаївська область, м. Снігурівка, вул. Суворова, 86, у комунальну власність Снігурівської міської ради. Винесення цього питання пояснюється тим, що у будівлі колишньої котельні ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» планують розмістити міський фізкультурно-оздоровчий комплекс.

Депутати надали згоду на безоплатну передачу Миколаївської спеціалізованої школи олімпійського резерву з фехтування, розташованої за адресою: м. Миколаїв, вул. Пушкінська, 11, зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області у комунальну власність територіальної громади міста Миколаєва. Проте депутати запропонували облдержадміністрації спільно з виконавчим комітетом Миколаївської міської ради відпрацювати питання щодо передачі у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області спортивної споруди фізкультурно-оздоровчого комплексу, розташованого за адресою: м. Миколаїв, площа Заводська, 1.

***

На сесії підтримано питання щодо фінансування у 2010 році будівництва рибовідтворювального комплексу – головного рибокомпенсаційного заходу, пов’язаного з будівництвом Ташлицької ГАЕС.
Фінансування заходів проводитиметься за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, виділених на завершення будівництва риборозплідника по зарибленню природних водойм у Миколаївській області, протягом 2009 року проведено відповідну роботу в цьому напряму.
Разом із цим, Міністерство охорони навколишнього природного середовища   України як головний компенсаційний рибогосподарський захід узгодило будівництво риборозплідника для відтворення рослиноїдних риб. Державним комітетом рибного господарства України запропоновано розмістити вказаний риборозплідник у Вознесенському районі Миколаївської області поблизу сіл Білоусівка та Дмитрівка.

***
Відповідно до прийнятого на сесії рішення шляхом злиття обласного шахо-шашкового клубу та Миколаївської дитячо-юнацької спортивної школи з шахів створено Миколаївську обласну дитячо-юнацьку спортивну школу «Обласний шахо-шашковий клуб», яка розпочне свою роботу з 1 січня 2011 року. Депутатами також обговорено та затверджено Статут цього закладу.

***
Протягом засідання сесії вирішено ряд кадрових питань.
На посаду директора комунального підприємства «Миколаївкнига» призначено В.А. Герун. Депутатським корпусом підтримано пропозиції облдержадміністрації стосовно призначення В.Я. Бута на посаду головного лікаря Миколаївської обласної інфекційної лікарні та О.К. Мироненка – на посаду головного лікаря обласного Центру медико-соціальної експертизи.
Враховуючи закінчення терміну дії контрактів, рішенням сесії трудові відносини продовжено із директором комунального підприємства «Профілактична дезінфекція» І.І. Панасенком та директором ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» В.М. Березницьким.

***
Згідно із Земельним кодексом України до повноважень обласних рад у галузі земельних відносин на території області належить питання щодо встановлення та зміни меж сіл та селищ, тому на пленарному засіданні сесії було прийнято рішення про встановлення і зміну меж сільських населених пунктів Лимани та Лупареве, що розташовані у межах території Лиманівської сільської ради Жовтневого району Миколаївської області.

***

Депутатами на ХХХХ сесії обласної ради прийнято рішення щодо надання суб’єктам господарювання відповідних погоджень на користування надрами, серед яких були 4 родовища підземних вод, 1 родовище гранітів та 1 родовище суглинків та глин, які розташовані у Первомайському, Очаківському, Вознесенському, Доманівському, Снігурівському районах області та у Корабельному районі м. Миколаєва.
Згідно з прийнятими у 2007 році рішеннями обласної ради між суб’єктами господарювання та відповідними місцевими радами укладено угоди про соціальне партнерство, які дозволять вирішити певні проблеми місцевих територіальних громад.

***

Загалом сесія пройшла у конструктивному руслі. Депутатський корпус злагоджено та достатньо оперативно розглянув сесійні питання, адже усі вони до цього докладно вивчались на засіданнях постійних комісій та президії обласної ради.

Прес-служба обласної ради

Комментарии:

  1. ivan:

    ПРОШУ надати пояснення з наступних питань:
    1. Чи має право С/рада виділяти земельну ділянку 0,10 га для ведення ОСГ в межах масиву (зокрема в межах садибної земельної ділянки 0,25 га) відведеного під забудову не власнику садиби? Сусідні садиби 0,25 га.
    2. Чи має право на видачу правовстановлюючого документу на земельну ділянку 0,10 га
    (в межах садибної земельної ділянки 0,25га) власник садиби, який на протязі 16 років сплачував податок на землю і був добросовісним землекористувачем з 1992 року?
    Ситуація слідуюча: в1992 році відведено масив під забудову й надано ділянки по 0,15 га (забудовником являюсь я).
    Пізніше (1996-1998 роках) було збільшено садибні земельні ділянки до 0,25 га.
    Мною було приватизовано в 1993 році 0,15 га, а податок сплачувався за 0,25 га і фактично використовувалось 0,25 га. Сусіди іще в 90 роках приватизували по 0,25 га. Через певну зацікавленість посадових осіб С/ради документ на 0,10 га не зміг отримати. На сьогодні зрозуміло чому!
    В 2007 С/рада виділяє ці 0,10 га (в 2009 році виданий держ.Акт без погоджень зі мною як з основним землекористувачем) колишній дружині (1993-2000) для ведення ОСГ (коли в суді розглядалось питання про реальний розподіл домоволодіння) За рішенням суду розділені будівлі й споруди, садибна ділянка 0,15 га визнана моєю власністю(приватизована до реєстрації шлюбу)
    будівлі розташовані в межах 0,15 га.
    Довідка С/ради від 2004 року підтверджує, що присадибна земельна ділянка складає 0,25 га, а також відповідь у 2007 році прокуратурі, що виділена 0,10 га(ОСГ) знаходиться за городами домоволодіння. Тільки на сьогоднішній день вдалося зібрати достовірну інформацію.
    Звертатись до місцевих органів влади й до правозахисних відділів не має логіки, в 2007 році іще раз переконався, коли прокуратурою проводилась перевірка незаконних дій посадових осіб С/ради!
    На сьогоднішній день веду підготовку для звернення до суду на незаконні дії С/ради й визнання рішення 2007 року незаконним!
    Ваші роз,яснення допоможуть відновити порушене право! Дякую! З повагою Іван.
    ivan07075@rambler.ru

Сообщение:

*

НОВОСТИ