Кращі дороги – комфортніше життя

Официально

  1 Мар , 2011

Проблема стану автомобільних доріг нашої області на сьогодні є надзвичайно актуальною. Більшість із них потребують не лише ямкового, а й капітального ремонту. Та ще й складні погодні умови в зимовий період часто стають причиною руйнування дорожнього покриття. Що ж необхідно зробити, аби наші дороги стали кращими? Над цим питанням у п’ятницю, 25 лютого, міркували члени постійної комісії обласної ради з питань промислової політики, транспорту, зв’язку та енергетики під головуванням Володимира ФУКСА.

Першим виступив начальник служби автомобільних доріг у Миколаївській області В’ячеслав Гетун. Він наголосив на тому, що автошляхи області здебільшого були побудовані 30, а то й 40 років тому, та ще й на кам’яновугільних дьогтях, а не на якісному бітумі. До того ж більшість із них, за його словами, практично не ремонтувалися ще з 2005 року.

Торкнувшись проблеми їх ремонту, В.М. Гетун зазначив, що зменшити ці затрати можна завдяки створенню у кожному районі кар’єрів для добування жорстви. Проте зробити це не так уже й легко, адже слід винайти додаткові кошти. Не можна при цьому забувати й про негативний вплив нових виробництв на нашу й так не ідеальну екологію. Та й чи необхідні ці кар’єри в кожному районі? Можливо, вистачить і одного на кілька сусідніх територій?

Порушив доповідач і проблему виділення коштів на експлуатаційне утримання автомобільних доріг. Зокрема він підкреслив, що цього року їх сума становить 34 млн. 985 тис. грн., у тому числі на державні дороги – 18 млн. 207 тис., місцеві – 16 млн. 778 тис. грн. Необхідно ж набагато більше. Тільки на встановлення дорожніх знаків планується використати 2 млн. 950 тис. грн. та на забезпечення санітарного стану доріг (покіс трави, прибирання сміття, вирубку аварійних дерев) – 1 млн. 476 тис. грн. У минулому ж році на ці потреби було виділено 100 млн. грн. Проте є можливість додаткового залучення кредитних коштів, які допоможуть вирішити питання реконструкції автомобільних доріг. Так було й у 2010-му, коли обсяг бюджетних асигнувань становив 180 млн. грн., 140 із яких було заплановано використати на ремонт траси Миколаїв–Одеса, а 40 – на трасу Олександрівка–Кіровоград–Миколаїв. Та в зв’язку з тим, що ці кошти були виділені аж у грудні, їх освоїли не в повному обсязі. Проте В’ячеслав Миколайович пообіцяв, що заплановані роботи обов’язково будуть завершені в поточному році.

Після цього перейшли до запитань. Заступник голови обласної ради Олена Симоненко вже вкотре поцікавилася у доповідача станом розробки Комплексної програми будівництва та утримання доріг Миколаївської області. В’ячеслав Гетун повідомив, що проект програми ще не складений, адже для цього, мовляв, необхідно набагато більше часу, ніж було відведено.

Узяв участь у роботі постійної комісії і директор ДП «Миколаївський облавтодор» Володимир Коцур. На відміну від попереднього доповідача, він не вдавався у фінансові подробиці своєї роботи, лише зауважив, що у підприємства існують матеріальні проблеми, які можна вирішити, доклавши певних зусиль.

Підбивши підсумки засідання, члени постійної комісії рекомендували службі автомобільних доріг у Миколаївській області та ДП «Миколаївський облавтодор» негайно вжити заходів щодо вдосконалення організації дорожнього руху та попередження дорожньо-транспортних пригод, провести необхідні ремонтні роботи автомобільних доріг, забезпечити щоденний моніторинг аварійно небезпечних ділянок та організувати невідкладні роботи з їх усунення.

Наостанок голова постійної комісії обласної ради Володимир Фукс подякував присутнім за співпрацю та висловив надію на оперативну роботу щодо усунення вищезазначених недоліків.

Анна НІКУЛІНА
Фото Дмитра ЛАСКІНА

Сообщение:

*

НОВОСТИ