Організована робота зі зверненнями

Новости, Общество

  24 Дек , 2011

За одинадцять місяців 2011 року до управління охорони здоров’я облдержадміністрації надійшло 937 письмових та усних звернень, що майже на 9% менше, ніж у відповідному періоді минулого року. Всього з урахуванням колективних звернень звернулось 2027 громадян. За 28,2% звернень питання вирішені позитивно, іншим надано відповідні роз’яснення.
Найбільша кількість звернень у розрахунку на 10 тисяч населення надійшла від жителів м. Миколаєва, Березанського, Доманівського, Братського, Очаківського районів та м. Первомайська.

Основні питання, що порушуються громадянами, стосуються насамперед надання медичної допомоги та організації медичного обслуговування (40,6%); незадовільного медичного обслуговування, неправильних дій медичних працівників, грубого та формального відношення до хворих (11,8%); питань медико-соціальної експертизи (8,9%); забезпечення медикаментами та медичним обладнанням (7,7%); підготовки та переміщення кадрів (9,7%).

Звернення громадян з приводу незадовільного медичного обслуговування та неправильних дій медичних працівників розглядаються комісійно, за результатами розгляду готуються обґрунтовані довідки. З числа розглянутих у 83% таких звернень факти не підтвердилися, майже у 17% – підтвердилися або підтвердилися частково. За результатами розгляду скарг керівниками закладів охорони здоров’я вжито відповідних заходів, винних осіб притягнуто до дисциплінарної відповідальності.

В управлінні охорони здоров’я облдержадміністрації створено умови для участі заявників у розгляді звернень та ознайомлення їх з матеріалами перевірок. За бажанням заявників з ними зустрічаються члени комісій, яким доручено розгляд звернень, відповідають на порушені у листах питання.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, яки потребують соціального захисту та підтримки.

При управлінні функціонує «гаряча лінія» з керівництвом, на яку за 11 місяців звернулося 80 громадян, за третиною цих звернень питання вирішені позитивно, іншим надано роз’яснення. В управлінні систематично працює «телефон довіри»: 37-83-99, на який зателефонувало 54 громадянини. Громадяни звертаються з приводу організації лікування, обстеження, порядку оформлення групи інвалідності, неналежної організації медичної допомоги, фактів грубого та формального ставлення до хворих тощо. Всім заявникам надано відповідні роз’яснення з того чи іншого питання, або направлено до фахівців за компетенцією.

На особистих прийомах до начальника управління та її заступників звернулось 225 громадян з питань організації медичної допомоги (36%); медико-соціальної експертизи (6%); кадрових питань (28%); забезпечення медикаментами (7%) та інших. З числа розглянутих на особистих прийомах звернень 42,6% вирішено позитивно, за іншими надано роз’яснення.

Питання організації роботи зі зверненнями громадян регулярно заслуховується на апаратних нарадах та колегіях управління. На офіційному веб-сайті управління постійно розміщується інформація про роботу зі зверненнями громадян в управлінні охорони здоров’я облдержадміністрації.

Л.ПОШТАРЕНКО, головний спеціаліст загального відділу УОЗ ОДА

Сообщение:

*

НОВОСТИ