Урок людяності

Новости

  22 Мар , 2012

Робота енергетика є складною не лише за своєю специфікою – щоденним ризиком, цілодобовими чергуваннями та плановими й аварійними ремонтами у спеку й мороз. Вона є складною, передусім, тісним контактом із людьми, зі споживачами. Знайти спільну мову та налагодити конструктивний діалог абсолютно з усіма неможливо. А тому потрібно докладати максимум зусиль, щоб зберегти толерантність та якісно виконувати свої обов’язки не лише з точки зору професійної майстерності, а й із точки зору людяності. На жаль, інколи робочі моменти та бюрократична тяганина виходять на перший план. І тоді виникають навіть не конфліктні, а, скоріше, ситуації-непорозуміння, що все ж таки не додають позитивного іміджу енергетикам. Передусім – службі енергонагляду…

…На ім’я генерального директора ПАТ «Миколаївобленерго» надійшов лист. Написала його пенсіонерка Галина Голокоз, жителька с. Висунськ Березнегуватського району. Ніякої істерики, жодних скарг. Лише прохання допомогти. Вирішити проблему, що постала перед літньою жінкою та її родичем-інвалідом.

Більше 30-ти років їхню садибу забезпечує водою свердловина, що, звісно, потребує електропостачання. Передбачений технічними вимогами прилад обліку встановлений на подвір’ї. Але відповідної проектної документації не збереглося. Що, в принципі, не є дивним. Оскільки свердловину «били» 30 років тому. А нещодавно співробітники енергонагляду філії ПАТ «Миколаївобленерго» Березнегуватського району порекомендували пенсіонерці підготувати необхідну проектну документацію. І все б нічого, та ціна послуг була для бабусі завеликою. Пенсії б не вистачило. А оскільки Галина Михайлівна – людина сумлінна і звикла дослухатися до порад енергетиків, то вона й вирішила звернутися по допомогу до очільника ПАТ «Миколаївобленерго». І правильно зробила. За розпорядженням Ю.М. Антощенка до села Висунськ із обласного центру виїхала спеціальна комісія, до складу якої ввійшли провідні фахівці управління підприємства. Виїхали не з порожніми руками. Пенсіонерка безкоштовно отримала готовий проект згідно з діючою в ПАТ «Миколаївобленерго» акцією з виготовлення проектної документації за одну гривню. Окрім цього, члени комісії поспілкувалися з іншими жителями Висунська та провели певну роз’яснювальну роботу. Зокрема стосовно того, які послуги енергетиків є платними і скільки вони коштують, а які роботи вони мають виконувати безкоштовно. Як, наприклад, винесення приладів обліку електроенергії на зовнішні конструкції будівель. Селяни, в свою чергу, подякували представникам ПАТ «Миколаївобленерго» за минулорічне нововведення – обмін абонентських книжок на дому. Ця ініціатива особливо припала до душі людям похилого віку, яким тепер не потрібно діставатися до райцентру, аби обміняти книжку.

Поспілкувавшись із жителями Висунська, члени комісії зустрілися з колективом філії ПАТ «Миколаївобленерго» Березнегуватського району та провели своєрідний «урок людяності». Місцеві енергетики отримали ряд конструктивних порад стосовно того, яким чином необхідно налагоджувати діалог зі споживачами, у яких випадках варто забувати про бюрократичні гачки, і як ефективніше використовувати у повсякденній роботі численні акції та новації, спрямовані на підвищення якості обслуговування споживачів. Не обійшлося й без жорстких зауважень як на адресу працівників служби енергонагляду, так і керівництва філії. Всі вони стосувались неприпустимості виникнення аналогічних непорозумінь у майбутньому та значно професійнішого підходу до відбору спеціалістів, які працюють у безпосередньому контакті з людьми, а частіше з людьми похилого віку.

Підготувала Н.Л. МАКАРОВА, член Національної Спілки журналістів України
НА ЗНІМКУ: працівники обленерго з плановою перевіркою.

Сообщение:

*

НОВОСТИ