У черзі до чиновника

Конфликт, Новости

  31 мая , 2012

Нещодавно до редакції «Рідного Прибужжя» звернувся обурений житель м. Миколаєва Володимир Федорович Михайленко. Чоловік тільки-но повернувся із Миколаївського міського управління Держкомзему, де вже вкотре поспіль намагався отримати свої документи на землю. Проте всі його спроби виявилися марними, бо і цього дня черга до нього так і не дійшла.

Виявляється, що прийом громадян тут проводиться лише двічі на тиждень: у вівторок та середу з дев’ятої години ранку до шістнадцятої вечора, а людей, які бажають здати чи отримати назад свої документи, чимало, адже дане управління обслуговує усі чотири райони міста Миколаєва. Тому майбутні власники земельних ділянок змушені вистоювати безкінечні черги, які тягнуться крізь увесь коридор.

Щоб якомога раніше потрапити до «заповітного» кабінету, люди навіть залишаються тут ночувати! Проте й такі кардинальні заходи не дають бажаного результату. За один день два наявні реєстратори міського управління Держкомзему в змозі прийняти в середньому 30-40 відвідувачів, а їх у черзі стоїть значно більше. Тож ті, кому не пощастило, змушені приходити сюди знову й знову. І так може тривати не один місяць. Ось, наприклад, інвалід Великої Вітчизняної війни, з яким вдалося поспілкуватися журналісту «РП», вже четвертий рік намагається отримати тут свої документи. І його випадок далеко не поодинокий. Тому зовсім не дивно, що в коридорі, біля дверей кабінету, де сидять реєстратори, панує досить напружена атмосфера. Відвідувачі в один голос скаржаться на відсутність порядку та фіксованої черги, яка б дозволила значно зекономити їхній час та нерви.

Виконуючий обов’язки начальника управління Держкомзему у м. Миколаїв Максим Лаптєв повідомив, що у діючому штатному розкладі передбачено лише два реєстратори, які не можуть приймати відвідувачів щодня, адже отриману від них документацію ще необхідно ретельно обробляти та систематизувати. Якщо ж за браком часу трапиться так, що якийсь документ буде оформлений неправильно, то клієнту доведеться приходити сюди знову. До того ж у них, окрім цього, є ще й інші посадові обов’язки. За словами Максима Юрійовича, у зв’язку з великим напливом відвідувачів наразі він також допомагає обслуговувати людей. І навіть, якщо людина принесе документи не в прийомний день, то їй не відмовлять і обов’язково приймуть, запевнив він. А щодо прийому громадян за списком, який би дозволив зменшити чергу в коридорі, то, як нам пояснив Максим Лаптєв, для його ведення необхідний ще хоча б один працівник, а їх у штаті управління й так не вистачає.

Також він повідомив, що найближчим часом буде затверджено новий штатний розклад, який передбачає вже не дві, а шість посад реєстраторів, які зможуть за день обслуговувати значно більше відвідувачів. Проте поки триватиме конкурс на заміщення вакантних посад та знайдуться охочі обійняти місце реєстраторів, мине щонайменше місяць.

На погляд редакції, дана ситуація вимагає негайного вирішення. Адже від цього цілодобово потерпають передусім прості громадяни, серед яких є чимало пенсіонерів та інвалідів.

Анна НІКУЛІНА

Сообщение:

*

НОВОСТИ