Ви запитували? Ми відповідаємо!

Редакція «РП» продовжує відповідати на актуальні та «болючі» запитання наших читачів. У сьогоднішній рубриці, зокрема, можна дізнатися про те, як швидко оформити субсидію на оплату комунальних послуг та хто повинен нести відповідальність за масове розповсюдження амброзії в обласному центрі.

Тамара Василівна, м. Миколаїв: «Я – жінка похилого віку, проживаю одна. Скажіть, що треба зробити для того, щоб отримувати надомну допомогу?»

Директор департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Ольга Сивопляс:

– Підставою для надання даної соціальної послуги є заява отримувача або його законного представника до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, міських державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування або суб’єкта, що надає соціальну послугу.

Рішення про забезпечення надомної допомоги чи відмову у її наданні приймається суб’єктом, який надає соціальну послугу, протягом 14 календарних днів із моменту звернення та з урахуванням ступеня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, що визначається територіальним центром.

Сьогодні в області функціонують 24 територіальні центри соціального обслуговування. У структурі територіальних центрів налічується 29 відділень соціальної допомоги вдома, робітниками яких надано послуги 6473 особам, у тому числі 683 особам – на платній основі.

О. Д. Череватюк, Братський район: «Я хотів би дізнатися, чому більше двох місяців у нашому районі відсутня трансляція обласного радіо? Чи йде реконструкція, чи, може, виникли проблеми з фінансуванням? Як довго я не матиму можливості слухати свої улюблені радіопередачі? У нас немає місцевої радіостанції, так раніше хоч обласне радіо транслювалося. А тепер – ні».

Головний редактор радіомовлення ОДТРК Оксана Хмельова:

– На жаль, на даний момент ми не можемо з’ясувати, чому в Братському районі не транслюються наші радіопрограми. Річ у тім, що їх трансляція входить до компетенції Укртелекому, ми лише подаємо сигнал, а вони мають його перехопити та розповсюджувати далі по районах. Працівники Укртелекому запевняють нас, що вони отримують сигнал, а чому не передають його на Братський район, невідомо. Можливо, це пов’язано з технічними проблемами. Проте це питання знаходиться під контролем, тож сподіваємося, що найближчим часом північний регіон нашої Миколаївщини знову почує радіопередачі ОДТРК.

Елена Михальченко, Николаевский район: «Во многих супермаркетах бытовой техники покупателю настоятельно рекомендуют приобрести дополнительную гарантию на выбранный товар. Естественно, она платная, стоит недёшево. В чем разница между гарантией от производителя и гарантией, которую предлагает оформить магазин? Стоит ли поддаваться уговорам продавцов?»

И. о. начальника инспекции по делам защиты прав потребителей в Николаевской области Виталий Кирьянков:

– Конечно, продавцы могут предлагать что угодно, это не противозаконно. Право покупателя – либо заказать данную услугу, либо отказаться от нее. В любом случае гарантия производителя будет действительна на протяжении 1-3 лет. В свою очередь, гарантия, оформленная в магазине, дает покупателю право воспользоваться дополнительными услугами, продляет срок гарантийного обслуживания товара. Если же человеку не понадобилась гарантия, он в последующем может обменять ее стоимость на другие товары, доплатив ту или иную сумму.

Но часто покупатели сталкиваются с определенными нюансами. Поэтому мы всем советуем: приобретая в магазине бытовую технику, не поленитесь тщательно ее осмотреть, убедиться в том, что она находится в рабочем состоянии. По возможности не устанавливайте бытовую технику самостоятельно, лучше доверить это дело специалисту. Если при установке покупатель обнаружит какие-нибудь дефекты, доказать свою правоту и вернуть деньги за некачественный товар будет нелегко.

Александр Петрович, г. Николаев: «Я слышал, что в наш город для ремонта, который будет проводиться на судостроительном заводе имени 61 коммунара, зайдёт флагман ВМС Украиныфрегат «Гетьман Сагайдачный». Это правда?»

Пресс-служба судостроительного завода им. 61 коммунара:

– ГП «Судостроительный завод им. 61 коммунара» действительно выиграл тендер на выполнение комплексного ремонта фрегата «Гетьман Сагайдачный», поэтому предприятие выступит его генеральным исполнителем.

И хотя завод имеет возможность принять флагман в Николаеве, но из определённых соображений командование ВМФ Украины попросило организовать этот ремонт на территории военно-морской базы в городе Одессе. Судостроительное предприятие, в свою очередь, согласилось с пожеланием заказчика.

Владимир Иваненко, г. Вознесенск: «Я бы хотел оформить субсидию на оплату коммунальных услуг. Но от знакомых слышал, что для этого нужно собрать целый пакет документов, обойти несколько инстанций. Так ли это?»

Директор департамента социальной защиты населения облгосадминистрации Ольга Сивопляс:

– Хочу напомнить, что 26 июня 2015 года правительство приняло постановление «Об упрощении порядка назначения и предоставления населению жилищных субсидий». В частности, этим документом прекращается практика декларирования гражданами размеров их доходов. Следовательно, отныне в новой форме декларации не нужно указывать конкретную сумму дохода за определенный период, а лишь его вид (зарплата, пенсия, стипендия и т. п.) и место, где человек этот доход получает (место работы или учебы, а для пенсионеров – отделение Пенсионного фонда). Отныне органы социальной защиты сами будут получать эти данные от Государственной фискальной службы и Пенсионного фонда.

Теперь может учитываться доход гражданина, семьи или домохозяйства не за предыдущий календарный год, как раньше, а по желанию человека – за предыдущие три месяца.

Учитывая то, что субсидия назначается на 12 месяцев, тем, кто хочет зимой меньше платить за воду, тепло и свет, лучше уже сегодня обратиться в управления социальной защиты. В случае, если на летний период субсидия не назначена из-за превышения дохода, поскольку отсутствует отопление, в отопительный сезон 2015-2016 субсидия будет начислена автоматически.

Віталій Ковалевський, м. Вознесенськ: «Якщо людина захворіла і не змогла прийти в назначений час до центру зайнятості, які документи потрібно надати?»

Відділ організації сприяння працевлаштуванню Обласного центру зайнятості:

– Безробітні зобов’язані відвідувати центр зайнятості, в якому вони зареєстровані, у визначений час, але не рідше ніж один раз на 30 календарних днів, крім випадків, що сталися внаслідок надзвичайної ситуації.

Зареєстровані шукачі роботи, які з поважної причини не змогли звернутися до центру зайнятості у строк, установлений для відвідування, повинні прийти до центру зайнятості не пізніше, ніж у день, що настає після закінчення дії поважних обставин, та підтвердити їх відповідними документами. У разі, коли такий день припадає на вихідний, святковий день, особа повинна звернутися до центру зайнятості у найближчий робочий день.

Поважними причинами, наявність яких підтверджується відповідними документами, є хвороба громадянина, смерть членів його сім’ї та родичів, догляд за хворою дитиною віком до 14 років, відвідування лікарні, судових та правоохоронних органів, районних військкоматів, інших державних установ.

А. Павлова, м. Миколаїв: «Багато моїх друзів, родичів страждають від алергії, викликаної амброзією та іншими бур’янами, що у великій кількості ростуть по всьому місту. Якими методами ведеться боротьба з цими шкідливими рослинами? Чи проводяться профілактичні заходи? Чи передбачена законодавством відповідальність як громадян, так і чиновників за те, що вони несвоєчасно ліквідують амброзію, або взагалі ліняться це робити?»

Спеціаліст 1 категорії відділу озеленення та благоустрою департаменту ЖКГ Миколаївської міської ради Оксана Портненко:

– Працівники нашого департаменту відповідають за благоустрій та знищення шкідливих рослин у парках, скверах і бульварах Миколаєва, за іншими територіями доглядають адміністрації районів. Ми здійснюємо покіс амброзії в період її вегетаціїзгідно із затвердженими графіками. Відповідні заходи на своїх ділянках здійснюють працівники районних адміністрацій. За ділянку, на якій була виявлена амброзія, несе відповідальність її балансоутримувач.

Якщо говорити про профілактичні заходи, то це, перш за все, розповсюдження серед населення інформаційних листівок – щоб люди знали, як виглядає амброзія та вміли її ліквідовувати.

Підготувала Анна НІКУЛІНА

Комментарии:

  1. Дістало!:

    Амброзія – це результат  безвідповідальності чиновників та непрофесіоналізму керівників спеціалізованих служб, які допустили розповсюдження по місту та області цієї небезпечної рослини! Чому ж раніше не було такої ганьби на весь світ, щоб якийсь бур'ян так вільно себе почував скрізь?! Грош ціна таким вашим заходам, якщо люди (у тому числі дітки, підлітки!!!) задихаються від амброзії та лободи! Адже ви викидаєте на вітер бюджетні кошти, які щороку виділяє влада на косіння трави. Бо десь покосили, а десь (по дворах, на смітниках) вона собі росте та й горя не знає. Але ж добре відомо, що від однієї квітки вбивчий пилок розноситься вітром на 6 км! Що ж ви собі думаєте, горе-керівники міста та області?! Де жорсткі вимоги карантинної служби? Чому 25-30 ротків тому регулярно ці служби обходили садиби, примушували всіх господарів будинків вилизати свою прибудинкову територію?! Людей не штрафували, бо люди розуміли свою відповідальність перед владою і виконували всі вимоги. А зараз що заважає контролювати це питання? Чи це підтвердження того, що нами керують невігласи, що відповідальні посади займають випадкові люди, які не знають елементарного?! Чи дикі зарослі  амброзії та лободи по місту теж вимагають втручання "Правого сектору"?

     

Сообщение:

*

НОВОСТИ