«НІБУЛОН» повернувся на Миколаївщину з інвестиціями!

19 березня поточного року поблизу с. Прибужани Вознесенського району відбулася перша робоча нарада на будівельному майданчику майбутнього перевантажувального термінала філії «Вознесенська» ТОВ СП «Нібулон».

За словами генерального директора, Героя України Олексія Опанасовича Вадатурського, це будівництво – справжня подія не тільки для нашої області, але й для усієї країни, тому що є продовженням виконання патріотичного проекту компанії «Нібулон» «З відродження річок Дніпро та Південний Буг як судноплавних транспортних артерій України». Старт цьому проекту дав особисто Президент України Петро Порошенко у жовтні минулого року.

«Майже 5 років компанія будувала свої високотехнологічні підприємства (всього 6 об’єктів) в інших областях України через відсутність необхідних дозвільних документів від місцевої влади. І тільки після особистого втручання та сприяння Президента України Петра Порошенка свій шанс на нові інвестиції отримала і наша область.

Тож ця подія знаменує повернення компанії на Миколаївщину з інвестиціями. Але тут варто зазначити, що це унікальний інвестиційний проект, який під силу тільки компанії «Нібулон». Адже його особливістю є те, що підприємство в надважкий для держави час вкладає інвестиції одразу в три галузі економіки України:

– будівництво на власному суднобудівно-судноремонтному заводі «Нібулон» серії несамохідних суден, призначених спеціально для роботи на річці Південний Буг;

– виконання днопоглиблювальних робіт на річці Південний Буг власними силами, за власні кошти, власними технічними засобами та без підтримки держави (хоча ці роботи має виконувати саме держава);

– будівництво високотехнологічного надсучасного перевантажувального термінала, функціонування якого дасть можливість наблизити місцевих сільгосптоваровиробників до кінцевого споживача.

Важливим є і те, що реалізація тільки одного з напрямків цього проекту не має сенсу, ефективності та цінності. Тут спрацьовує комплексний підхід до вирішення проблеми з відновлення водних перевезень на річці Південний Буг. Згадайте, наприклад, 1991 рік,коли обсяги перевезень Південним Бугом становили 1 млн. 108 тисяч тонн вантажів. Але останніми роками ці обсяги так суттєво скоротилися, що наразі цією річкою транспортує вантажі тільки компанія«Нібулон».

А якщо і далі ігнорувати цю проблему, можна зіткнутися з черговим екологічним лихом для прилеглих до річки територій та місцевих мешканців. Та вже і сьогодні місцеві мешканці звертаються до нас з проханнями розчистити ту чи іншу ділянку від очерету, щоб зручно користуватися річкою.

На сьогодні компанія«Нібулон» самотужки, один на один, займається вирішенням такої проблеми, і місцеві жителі із розумінням ставляться до нашої діяльності, бо усвідомлюють, що їхнє життя стане значно комфортнішим після реалізації цієї програми. Адже саме по її завершенні в найближчі роки наша компанія планує відновити і пасажирські перевезення на річці.

Наш інвестиційний проект – це приклад та доказ того, що наша компанія не на словах, а на ділі займається вирішенням нагальних проблем. Ми не говоримо про встановлення вагових комплексів – ми прибираємо вантажівки з автомобільних шляхів. Ми не говоримо про зменшення екологічного впливу на навколишнє середовище, ми вживаємо заходи».

НІБУЛОНівський термінал – це надходження до місцевих бюджетів, нові робочі місця та розвантаження автомобільних шляхів

Будівництво термінала філії «Вознесенська» Олексій Опанасович називає особливим, тому що одночасно із зведенням потужного елеватора тут розпочато масштабні днопоглиблювальні роботи річки Південний Буг, яка обміліла в цьому районі з 2,9 м глибини до 1,15-1,35м!

Введення в експлуатацію термінала, що планується на 15 червня, «стане відкриттям нової логістики нашої області, – каже він, – відкриттям нових можливостей для аграрного сектора не тільки Миколаївщини, а й усієї України. Воно дасть новий поштовх для розвитку будівельної індустрії у нашому регіоні, для реанімації місцевих Доманівського та Вознесенського кар’єрів з видобутку щебеню. І цей щебінь не потрібно буде везти до Миколаєва вантажівками, він буде перевозитися річкою. Це будівництво має великі позитивні наслідки: тут буде задіяно понад сорок п’ять будівельних організацій з різних областей країни, кількість усіх працівників становитиме близько півтори тисячі, всі роботи передбачено у цілодобовому режимі. А загальна кількість учасників будівельного процесу перевищить п’ять тисяч працівників, адже, окрім будівельників, у ньому візьмуть участь фахівці адмінапаратів підрядних фірм. Новий елеватор забезпечить близько ста робочих місць, у тому числі – і для мешканців Вознесенського району. Керівниками головних підрозділів елеваторного комплексу стануть молоді кадри компанії, які вже гарно зарекомендували себе на інших посадах.

Для жителів сіл Бузьке та Прибужани вже зараз відкрилися перспективи додаткового заробітку: потрібно людей розмістити, нагодувати і т. ін. Наші соціальні програми розвитку дадуть можливість селянам відчути реальні позитивні зміни не тільки в побуті, а й у культурному житті. Місцевий бюджет після першого року роботи терміналу отримає близько п’яти мільйонів гривень тільки від податків.

Дуже важливим аспектом цього проекту є розвантаження автошляхів Миколаївщини. Ми своєю діяльністю сьогодні доводимо, як конкретно, а не на словах, можна вирішувати це питання. Наприклад, ми зробили так, що з термінала Козацьке Херсонської області понад 300 тисяч тонн зерна до Миколаєва вже не доставляється вантажівками, а перевозиться по Дніпру нашими суднами безпосередньо на експорт, так саме, як і 250 тисяч тонн зерна з Кам’янки-Дніпровської Запорізької області. Не будуть вже їздити до Миколаєва і наші вантажівки з Дніпропетровщини, тому що їм ближче дістатися до новозбудованого термінала у Запорізькій області.

Все ж я переконаний – сьогодні потрібно будувати нові доріг, які б витримували будь-які сучасні автомобілі. Адже якщо ми йдемо в Європу, то треба і в цьому питанні рівнятися на краще, а не на гірше. І, до речі, хочу зауважити, що з 15 тисяч (!)вантажівок, зареєстрованих у Миколаївській області, які пересуваються на Миколаївщині, тільки 60 одиниць належать нашому підприємству…».

НІБУЛОНівський термінал – відродження будівельної індустрії

На будівельному майданчику нового термінала сьогодні працюють 8 організацій, через два тижня їх вже буде понад 30, а через місяць – понад 45! Більшість цих підрядників – надійні, перевірені часом та працею партнери компанії «Нібулон» з різних областей України.

Серед них – миколаївські підприємства: «Таврія Монолітбуд» (керівник Волошин Євген Олександрович), «Перспектива» (Войнос Олександр Миколаєвич), ФОП «Кондратюк» (Кондратюк Владислав Вікторович), компанія «Транссвіт» з м. Прилуки Чернігівської обл. (керівник Селютін Сергій Тихонович), товариство «Чорноморгідробуд СУ № 453» з Херсона (Вейцман Олександр Самуїлович), СМУ № 25 з Полтави (Захаренко Ігор Петрович). Усі вони співпрацюють з «Нібулоном» шість та більше років і дуже задоволені цією співпрацею. «Вважаємо за честь мати таких партнерів, як компанія «Нібулон», – практично в один голос казали вони.

Такими самими надійними партнерами вважає Олексій Вадатурський і постачальників залізобетонних виробів: миколаївський завод ЗБВ № 2 та Ольшанський «Діккергофф Україна».

Окрему подяку висловив керманич «Нібулону» керівнику Миколаївобленерго Олегу Петровичу Сіваку за допомогу у вирішенні питань із безперебійного постачання електроенергії для будівельних робіт.

Олексій Опанасович на нараді через представників ЗМІ запросив на будівництво термінала фахівців з різних спеціальностей. «Ми прийшли сюди, щоб дати нові робочі місця, і вже сьогодні мешканці району мають можливість заробляти у нас, головне, щоб вони були готові сумлінно працювати», – наголосив він.

Міжнародна спільнота підтримує інвестиційні ініціативи компанії

Керівник компанії розповів, що цим будівництвом зацікавився Європейський банк розвитку та реконструкції. Свою присутність на майбутньому відкритті термінала підтвердили посли Канади та Швейцарії. Будуть також і ніші відомі люди з різних країн світу, що свідчить про міжнародний авторитет компанії «Нібулон». Треба відзначити, що миколаївське підприємство майже єдине в Україні, що фінансується західними банками і на фоні загального відтоку західного капіталу продовжує користуватися повагою та кредитом довіри західних партнерів.

Олексій Вадатурський розповів, що же в 2017 році компанія планує розпочати пасажирські перевезення з Миколаєва до Вознесенська та Олександрівки. Наразі фахівці компанії детально вивчають це питання.

Компанія має 48 власних самохідних і несамохідних вантажних суден, збудованих у т. ч. і на власному заводі, виготовлених з українського металу, укомплектованих українськими екіпажами. І ходять вони під українськими прапорами! Для нашої держави – це унікальна ситуація!

Ефективна комунікація з підрядниками

Повернемося безпосередньо до виробничої наради, в ході якої керівництво компанії уважно вислухало всі пояснення та побажання представників підрядних фірм. Олексій Опанасович підкреслив, що від усіх без винятку учасників будівництва він вимагатиме вчасного дотримання встановлених строків, так само, як компанія виконує свої зобов’язання перед ними.

Заступник генерального директора з будівництва Сергій Беседін зауважив, що будівельний процес потребує використання понад 20 одиниць складної техніки. Отже, вже в понеділок сюди мають доставити з Одеси новий потужний екскаватор «Volvo 70» з трикубовим ковшем та можливістю копати на глибині до 9 м, який значно полегшить та прискорить виконання усіх земляних робіт. Цей найсучасніший красень було придбано для використання при складних природних умовах, у т. ч. для розбивання скальних ґрунтів на Дніпрі. Один з проблемних аспектів цього будівництва – рухливі місцеві ґрунти. Саме через них для зведення міцних фундаментів, яким не страшні паводки, забиваються в землю бетонні палі завдовжки 30 метрів.

Натепер проведено великий об’єм підготовчих робіт, зроблено поле під понад 3000 паль загальною довжиною 10 кілометрів, що забезпечить усім майбутнім будівлям міцний фундамент. Ці роботи виконувалися з осені минулого року без перерви на зимовий час.

НІБУЛОНівський термінал – надійний партнер сільгосптоваровиробників

Новий термінал орієнтований на сільгоспвиробників не тільки Вознесенського та Веселинівського, а й Первомайського, Братського та Арбузинського районів. Це буде особливо зручно для тих, хто знаходиться на відстані 30-50 км і може привезти свій товар середньотоннажними автомобілями. На думку Олексія Вадатурського, всі ці сільгоспвиробники зможуть стати безпосередніми експортерами, адже у Вознесенську працюватиме митниця, де можна буде оформити експортні документи.

Цей елеватор буде здатний прийняти в рік до півмільйона тонн зернових та олійних культур з подальшим перевезенням Південним Бугом. Це дасть можливість зменшити навантаження на автошляхи Веселинівського, Доманівського районів в Одеському напрямку. Будуть припинені перевезення з Первомайського, Арбузинського та Братського районів.

НІБУЛОНівські підприємства – місце проведення екскурсій

Так склалося, що високий рівень культури праці на підприємстві та естетично оформлений промисловий ландшафт зробили з підприємств компанії бажаний об’єкт екскурсій для багатьох людей. Одні насолоджуються денним виглядом підприємства, інші із захопленням спостерігають за нічним сяйвом об’єкта, а молодята започатковують традицію фотографуватися у день свого весілля на фоні наших терміналів.

За бажанням мешканці можуть відвідати будівельний майданчик та спостерігати за процесом будівництва, а згодом – побачити вже збудований об’єкт.

Наше видання планує регулярно висвітлювати стан будівництва термінала аж до введення його в експлуатацію.

Вікторія ГОНОРАЦЬКА,Фото надані компанією «Нібулон»

Сообщение:

*

НОВОСТИ