«НІБУЛОН» – європейський рівень темпів та якості будівництва

Чергова робоча нарада на будівельному майданчику терміналу «Вознесенський» відбулася 9 квітня 2016 року. Коли ми під’їхали до будівництва, то просто не впізнали його! Всюди височіли підйомні крани, яких ми нарахували понад двадцять, а усього там працює вже близько 30 одиниць складної потужної техніки. Збільшилась до 27-ми кількість підрядних організацій, адже фронт робіт поширюється кожен день.

Темпи будівництва просто вражаючі! Ще тиждень тому ми бачили тільки 1,5 метра глибини фундаменту адміністративно-побутового лабораторного корпусу (підрядник миколаївська «Таврія Монолітбуд»), а сьогодні вже зведено стіни будівлі першого поверху, за тиждень планується кладка другого. До речі, тут були використані новітні технології для покращення теплопровідності. Уже виконані вводи для електропостачання, для водопроводу та каналізації.

Дуже допомагає у будівництві сучасна техніка. Всього декілька днів знадобилось новому найпотужнішому в Україні екскаватору «Volvo‑70», щоб вирити залишки фундаменту старого радянського елеватора, підірваного німцями під час Другої світової війни.

Залито бетоном нижній ярус серця термінала – робочої вежі, проводиться опалубка стін. Будівельники прилуцького «Транссвіту», що виконують ці роботи цілодобово, планують щоденно приймати та переробляти 100-150 куб. м бетону, щоб 20 квітня дніпропетровська «Будівельна компанія» розпочала монтажні роботи. За словами генерального директора компанії «НІБУЛОН» Олексія Опанасовича Вадатурського, ці два підприємства вже не перший раз працюють за такою схемою і ніколи не підводять ані один одного, ані керівництво компанії. «Кожен з наших підрядників – це ті, хто звикли до командної співпраці, пліч-о-пліч, – каже він. – Вони можуть не бачитись декілька років, а потім зустрічаються на наших об’єктах і працюють за принципами взаємодопомоги та цілковитого розуміння. Знають, що «сусід» не підведе. Випадкові люди у нас не працюють. Уже давно стало нормою, що «НІБУЛОН» здає свої об’єкти вчасно та з високою якістю виконаних робіт, а запорукою такого європейського рівня є саме ретельний відбір наших партнерів. Це – економія коштів, коли немає простоїв та затримок, адже чим довше будується об’єкт, тим він дорожчий».

Олексій Опанасович добре знає і керівників своїх партнерів-будівельників, і навіть деяких членів їхніх родин. На свята він уже звик отримувати від них щирі дружні побажання…

У кожного підрядника – свій особистий календарний графік виконання робіт. За словами керівника ПДСП‑10 (м. Миколаїв) Юрія Галкіна, «організація роботи в «НІБУЛОНі» найкраща з усіх, де я працював». Цей керівник знає, що каже, адже на об’єктах компанії працює з 2003 року, його фірма займається виготовленням металоконструкцій та встановленням обладнання. «Завдяки такій організації, – каже він, – з самого початку будівництва всі знають, що і як зробити для його успішного завершення. А для нас, підрядників, – це непоганий шанс проявити себе з найкращого боку та заробити гарну репутацію для подальшої співпраці».

Олексій Вадатурський вважає, що «для всіх вигідно, коли роботи йдуть за чітким графіком, з добре налагодженим постачанням будматеріалів».

Повним ходом йде будівництво автомобілерозвантажувача, яке виконує харківська «Астарта». До 1 травня планується закінчення будівельних робіт.

Наступного тижня відбудеться здача в експлуатацію першого об’єкта – трансформаторної підстанції підрядником ФОП Кондратюк. Усі будівельні роботи будуть завершені, і залишиться тільки монтаж та встановлення обладнання. «Ще раз хочу висловити подяку керівництву миколаївського підприємства «Обленерго», – зазначив очільник «НІБУЛОНу», – за сприяння та допомогу, яку ми відчули з перших днів будівництва цього термінала. До нашої підстанції будуть підведені лінії електропередач потужністю у 35 тисяч вольт!».

А новоприбула миколаївська фірма «Декорбуд» розпочала будівництво кафе-їдальні філії «Вознесенська». Споруда має розміри 27х 8,20 м. Майбутня красива й простора зала має планову площу 85 кв. м – з тим, щоб тут цілодобово годувалися не тільки 100 працівників термінала, а й від 100 до 150 водіїв та експедиторів. Також для них будуть обладнані душові та побутові приміщення. Керівник – Вадім Драпезо, який, до речі, одружився під час будівництва одного з нібулонівських терміналів, обіцяє здати свій об’єкт «під ключ» до 1 червня.

Дуже велику увагу керівництво компанії приділяє створенню відповідних побутових умов для працівників, благоустрою території, подальшому підвищенню культурного рівня об’єкта. Уже сьогодні облаштовані місця для паління, санвузли, всюди встановлені таблички «Не викидайте сміття», є місце для харчування. У найближчих планах – запрошення фахівців з озеленення територій, що вже працювали на інших філіях, передбачається автоматичний полив зелених насаджень.

Олексій Опанасович виділив в окреме питання наведення належного санітарного стану на будівництві. «Ми повинні заборонити на будівельному майданчику викидання сміття, пляшок, поліетилену, паперів, щоб вони не потрапили у водостоки або у фундамент. Для цього треба встановити спеціальні баки. Наші об’єкти мають високий рівень культури, – наголосив він. – Вже зараз тут працює Інтернет, плануємо встановити динаміки для оголошень та музичних трансляцій».

Під час наради Олексій Вадатурський окремо зупинився на проблемних моментах будівництва. За його словами, «непокоїть відсутність у Миколаєві та області жодного працюючого підприємства з виробництва цегли. Тим більше я ціную те, що наші підрядники, які будують, наприклад, адміністративно-лабораторний корпус, знайшли в інших областях якісні сучасні будматеріали, які технологічно навіть кращі за цегляну кладку. Ще одне важливе питання – будьте уважні та розбірливі у постачальниках будматеріалів, звертайтеся тільки до перевірених керівників. Пропоную заздалегідь співпрацювати з нашою службою безпеки, яка добре орієнтується в цьому питанні. Втрата часу неприпустима, так само, як і втрата якості. Я впевнений, що до 15 червня в нас все буде готово!

А з 25 червня ми зможемо розпочати прийом ранніх зернових. Традиційно ми працюємо без підрядників, тому повинні замикати на собі найважливіші питання».

За словами Олексія Опанасовича, цей термінал буде обслуговувати північ та центр Миколаївської області, а також – південну частину Кіровоградщини. За потужністю його можна порівнювати з миколаївським, також пов’язаним з водними перевезеннями, хоча і віддаленим від обласного центру на 100 кілометрів. У першій декаді липня планується відправити першу партію зернових водним шляхом до Миколаєва.

На філії «Вознесенська» буде встановлено найсучасніше обладнання. «З Іспанії наші давні партнери, компанія «Symaga», поставлять нам металеві ємності 16 шт., у т. ч. вентиляційні і, звичайно, для зберігання зернових, – розповідає Вадатурський. – До 5 червня всі ємності для зернових будуть введені в експлуатацію. Також новітнє транспортне обладнання потужністю від 500 до 1000 тонн на годину ми отримаємо до 10 травня з Данії, це фірма «Cimbria Unigrain», яка ніколи не підводила нас. Чекаємо і на американське обладнання сушильних агрегатів, які в комплексі з технологіями, що їх розробили наші фахівці, дозволили нашій кукурудзі успішно конкурувати з американською на Ближньому Сході. Зараз вже навчаємо українських аграріїв не тільки виростити, а й висушити та підготовити до експорту кукурудзу згідно з кращими американськими технологіями. Цьому у нас навчаються і партнери з Єгипту та Йорданії. Ми організуємо для аграріїв ознайомлювальні екскурсії та зустрічі, а також навчальні семінари, які досі ніхто з зернотрейдерів в Україні не проводив!».

Вікторія ГОНОРАЦЬКА

Сообщение:

*

НОВОСТИ