Олексій Вадатурський: «Цей проект вселяє віру в людей, у себе, в майбутнє»

І знову ми побували на будівництві перевантажувального комплексу компанії «НІБУЛОН» у Вознесенському районі. Пройшло начебто не так багато часу, але зміни просто разючі! Нові люди, нова техніка, нові споруди… Але про все по порядку.

Чергова робоча нарада розпочалася із зізнання генерального директора «НІБУЛОНу» Олексія Вадатурського у тому, що кожні відвідини будівельного майданчика піднімають йому настрій та надають наснаги для роботи. «Протягом робочого тижня накопичується дуже багато втоми та негативу від проблем сьогодення. А коли приїжджаєш на будівельний майданчик, відразу покращується настрій. Це свого роду відпочинок. І коли ти бачиш, з якою самовідданістю працюють люди, то розумієш, що ця робота дає їм можливість забути про поточні проблеми, про складну економічну ситуацію в країні, про високі ціни, про проблему сходу. Ця робота надає їм упевненості у стабільному заробітку, у власних силах, у майбутньому. Ця робота вселяє віру в те, що кризу в країні можна подолати. Тут кожен займається своєю конкретною справою, а у підсумку це буде потужний поштовх для розвитку економіки як області, так і держави», – ділиться Олексій Вадатурський.

Робочий процес набирає обертів

Уже 19 підрядних організацій працюють на будівельному майданчику. Робота організована таким чином, щоб ніхто не заважав іншим, і водночас між усіма бригадами – повна взаємодія, допомога та співпраця. Атмосфера дуже позитивна, усі зацікавлені в якісному виконанні запланованих робіт у встановлені строки. За словами генерального директора «НІБУЛОНу», всі ці підрядні організації є лідерами, кожен у своєму напрямку будівельної індустрії. Окрему увагу він приділив давньому та надійному партнеру компанії – Миколаївському заводу ЗБВ під керівництвом Віктора Івановича Кісліченка. Олексій Опанасович нагадав присутнім, що відомий на увесь світ миколаївський термінал, який став візитною карткою «НІБУЛОНу», будувався саме з виробів цього підприємства ще у 2002 році. «Я впевнений, що і зараз це підприємство не підведе, тому що Віктор Іванович – людина слова», – резюмував він.

Ще один давній підрядник, якого виділив очільник «НІБУЛОНу», – ТОВ «Будівельна компанія» з Дніпропетровська, керівник Мілютін Павло Євгенович. «Ця бригада будуватиме центральну робочу вежу – серце майбутнього термінала, усі роботи – найскладніші, адже монтаж металоконструкцій буде виконуватися на висоті близько 50 метрів і потребує високої кваліфікації фахівців, – зазначив Вадатурський, – і особисто я впевнений, що все буде зроблено у запланований термін до 15 червня».

А кременчуцька «Взаємодія» вже приступила до будівництва ємностей під зернові, і її керівник, Володимир Григорович Левченко, також обіцяє виконати свої зобов’язання вчасно та якісно.

Поряд з давніми «НІБУЛОНівськими» партнерами знайдеться робота й іншим. «Ми відкриті сьогодні і для місцевих будівельних організацій, що працюють у цьому та сусідніх районах області. Роботи дуже багато, і кожен з вас зможе влаштуватися відповідно до своєї кваліфікації. Приходьте, пропонуйте свої послуги. Ми дамо вам можливість стати на ноги, повірити в свої сили і забезпечимо роботою, – говорить Олексій Вадатурський.

Кожна виробнича нарада – це калейдоскоп цікавих подій та практичних ідей, які дають людям розуміння, заради чого компанія реалізує цей інвестиційний проект, і яку користь він принесе кожному.

Так, позаминулої суботи генеральний директор компанії під час зустрічі з мером міста Вознесенська тільки обговорював перспективи пасажирського сполучення Миколаєва і сіл з містом Вознесенськом і благоустрій на річці Мертвовід. І це при тому, що жодного бізнес-інтересу, наприклад, до Олександрівки, у компанії немає, адже в «НІБУЛОНі» не планують перевозити зернові звідти. А другого квітня Олексій Опанасович вже повідомив, що робота проведена, і за результатами перевірки глибин від Вознесенська до Олександрівки було виявлено місця, що обміліли до 1м 10 см і навіть до 65 см! Звичайно, для Миколаївської області це – негативний факт, так бути не повинно. Тому й проводяться днопоглиблювальні роботи русла річки до 2,3 метра. Планується будівництво і спеціальних суден для перевезення щебеню з Олександрівського та Доманівського кар’єрів. А це – аж 500 тисяч тонн на рік, що зараз перевозиться залізничним та автомобільним транспортом. Зменшиться навантаження на автошляхи, знизиться собівартість доставки, відповідно підвищиться конкурентоспроможність наших миколаївських кар’єрів. «Шановні керівники райдержадміністрацій, керівники кар’єрів, небайдужі люди, – звернувся Олексій Вадатурський, – пропонуйте свої пропозиції щодо можливої реалізації такого проекту. Не залишайтеся осторонь можливості зробити свій посильний внесок у розбудову ваших підприємств, районів, області. А я готовий контактувати з вами і разом вибудовувати майбутню логістику перевезень будівельних матеріалів Південним Бугом».

Фундамент зерносховищ.

Керівник «НІБУЛОНу» розуміє, яким важливим є питання відродження повноцінного судноплавства на річці Південний Буг, адже його кращі молоді роки пройшли саме у Вознесенському районі: на станції Трикратне, що біля Олександрівки, він розпочав свою трудову діяльність. «Я ще пам’ятаю ті часи, коли їздив на «ракеті» з Вознесенська до Миколаєва. Тоді ще не було Інгульського мосту, – згадує Олексій Опанасович. – Зверніть увагу на статистику. Приміром, до 1991 року Південним Бугом перевозилося до 1 мільйона 100 тисяч пасажирів. Якщо для порівняння взяти сьогоднішню загальну кількість мешканців, а саме 1,164 мільйона осіб, це означає, що кожен житель області хоча б раз на рік подорожував річкою. Мешканці прилеглих до річки сіл сотні разів користувалися водним пасажирським транспортом».

«Розвинуті були і вантажні річкові перевезення. Наприклад, до 1990 року Південним Бугом щороку перевозилося більше 1 мільйона 100 тисяч тонн різних вантажів. З них майже 11 тисяч тонн каменю, 354 тисячі тонн щебеню, 55 тисяч тонн зернових, 675 тисяч тонн піску та 11 тисяч тонн інших вантажів. Тобто за добу перевозилося до 10 тисяч тонн різних вантажів. А по нинішнім міркам це майже 400 великотоннажних автомобілів. І так було до 1991 року. Сьогодні будівельні матеріали взагалі не транспортуються річкою. Свого часу майже всі зернові доставляли річкою в основному з Новоодеського елеватора. Працює він і сьогодні, але річкою не користується. Натомість наша компанія ставить перед собою завдання перевозити Південним Бугом 1 мільйон тонн зернових культур. Тобто значно більші об’єми зернових вантажів, ніж це було до часів незалежності країни. Сьогодні можна говорити, що Південним Бугом можна транспортувати до 2 мільйонів тонн зернових та інших вантажів. – констатує Олексій Опанасович. – Я хочу реанімувати цю річку. І наша компанія зробить усе, щоб Південний Буг був судноплавним та пасажирським».

Трансформаторна підстанція.

«НІБУЛОН» на чолі з Олексієм Вадатурським чесно виконує свої обіцянки. «Після завершення днопоглиблювальних робіт, які компанія проводить на Південному Бузі і які на період нересту припинені і будуть відновлені після 5 червня, розпочнеться судноплавство від Миколаєва вгору по річці на ділянці в 134 кілометри. Днопоглиблювання та елеватор сприятимуть оптимізації логістики в нашій області, знизивши навантаження на автошляхи. Це – реальна альтернатива для аграрного сектора та допомога країні», – підкреслив Вадатурський.

До прикладу, один кілометр висококласного автомобільного шляху коштує 40 мільйонів гривень! Для того, щоб збудувати автомобільну альтернативу цього водного шляху, потрібно витратити вже 5,4 млрд. гривень. Очевидно, що це суттєва економія для державного бюджету.

«Південний Буг, потенціал якого недооцінюють, можна образно порівняти з рівною дорогою, на якій немає ям. Це потужний поштовх для підйому аграрного виробництва, будівельної галузі, металургії», – підсумував він.

На виробничій нараді обговорювалося і питання майбутньої співпраці з сільгоспвиробниками, які матимуть можливість стати безпосередніми експортерами. Вже наприкінці травня керівництво компанії планує провести низку навчальних нарад із аграріями для роз’яснення цього процесу.

Керуватиме молодь

За словами Олексія Опанасовича, в компанії вже стало гарною традицією давати шанс молодим кадрам, довіряти керівні посади тим, хто набув досвіду та відповідальності, працюючи на різних об’єктах підприємства. Тобто кожен молодий працівник знає, що може розраховувати на кар’єрний ріст.

Середній вік керівництва нового термінала – 27-28 років. Треба відзначити, що всі вони – вихованці компанії, усі розпочинали свою трудову діяльність на різних об’єктах компанії «НІБУЛОН». Це дуже цілеспрямовані молоді люди з лідерськими рисами характеру. Для них таке призначення – не тільки можливість подальшого кар’єрного росту, а й велика відповідальність. Отже, знайомтесь.

Директор філії «Вознесенська»  Роман Чумаченко.

Директор філії «Вознесенська»: Роман Леонідович Чумаченко, 27 років. За його словами, призначення на цю посаду – це одночасно і велика повага до нього з боку керівництва, і велика відповідальність. У 2010 році після закінчення Одеської академії харчових технологій прийшов у філію «Градизьк» (Полтавська область), де працював близько двох років спочатку змінним, а потім старшим майстром. Майже чотири роки обіймав посаду заступника директора філії «Козацька» Херсонської області. На сьогодні має у своєму штаті головного інженера, головного енергетика та його заступника, головного механіка. Вважає, що найважливіше завдання його команди – створити міцний колектив, навчити людей працювати та бути готовими прийняти ранні зернові вже у червні поточного року. Загальна кількість персоналу на терміналі буде близько 100 осіб, які відбиратимуться на конкурсний основі з місцевого населення. Уже зараз охочих дуже багато, орієнтовно на одне місце претендуватимуть 5-7 людей. Ті, хто будуть відібрані, пройдуть кількатижневе стажування на інших філіях підприємства. Таким чином, до 15 червня вони зможуть повністю опанувати свою спеціальність. Керівний склад термінала становитиме близько 10 чоловік. На запитання, чи готовий він керувати таким чималим колективом, відповів одним словом: «Готовий!».

Головний інженер: Володимир Володимирович Сауляк. Також є випускником Одеської АХТ, після її закінчення працював на філії «Новоодеська» інженером-механіком, а з 2012 року – головним механіком. Тепер призначений головним інженером філії «Вознесенська». Зазначив, що сучасне обладнання комплексу вимагатиме певної підготовки для працівників, а його досвід попередньої роботи допоможе швидше їх навчити.

Головний енергетик: Євген Валентинович Черепичко, працює в компанії з 2012 року, починав енергетиком на будівництві термінала філії «Переяславська» у Київській області, а потім працював там інженером-електронником. Готовий сумлінно виконувати свої обов’язки .

Заступник головного енергетика Олександр Сергійович Антоненко, після закінчення Миколаївського державного аграрного університету рік працював на філії «Ромодан» Полтавської області, потім переведений на термінал філії «Новоодеська», де три роки обіймав посаду енергетика. Роботи не боїться, відчуває впевненість у собі.

Головний механік Юрій Володимирович Юдін, у 2011 році закінчив Миколаївский ДАУ, два роки працював на миколаївському терміналі, потім три роки – на філії «Вітове» Черкаської області інженером-механіком. Своїм головним завданням вважає «попередити несправність обладнання, а не ремонтувати його». Зауважимо, що батько Юрія, Юдін Володимир Вікторович, теж працює у компанії і пройшов шлях від рядового інженера у Луганській області до керівника сервісної служби центрального апарату управління.

Підбиваючи підсумки цієї наради, Олексій Опанасович зазначив, що кожна така нарада, кожен візит на цей об’єкт вселяє в нього впевненість, що все буде виконано вчасно і на високому рівні. «Реалізація цього проекту дасть потужний поштовх для розвитку економіки. Кожен мешканець, аграрій, працівник зможе відчути позитивний ефект від цієї роботи!», – підкреслює О. Вадатурський.

Компанія «НІБУЛОН» власним прикладом демонструє, що може зробити одне підприємство для розвитку економіки і який потенціал є у кожного з нас. Дуже хочеться, щоб такої політики дотримувались керівники усіх рівнів, форм власності та галузей нашої країни…

Вікторія ГОНОРАЦЬКА

Сообщение:

*

НОВОСТИ