«Нібулон» – інвестор № 1 в Україні!

Будівельний бізнес дуже залежить від погодних умов – це аксіома. На жаль, майже десять останніх тижнів у нашому регіоні йдуть рясні дощі та зливи. І хоча цей фактор об’єктивно гальмує темпи робіт, команда будівельників разом з колективом компанії підійшли до завершального етапу будівництва практично в заплановані строки. Керівництво «НІБУЛОНу» зараз особливу увагу приділяє якості, тому що підвищена вологість змушує вносити додаткові корективи навіть на тих об’єктах, де вже повним ходом йдуть оздоблювальні роботи. А найскладнішими дільницями на сьогодні є облаштування території комплексу, під’їзні шляхи, причальна зона і т. п.

За останні два місяці у районі будівництва перевантажувального комплексу компанії «НІБУЛОН» біля с. Прибужани Вознесенського району випало 370 мм опадів, що на 70 мм вище середньорічного показника! Тільки уявіть собі: якби ці опади були у вигляді снігу, то висота снігового покрову сягнула б 11 метрів заввишки! Ситуація неординарна, адже суттєво впливає на хід будівельних робіт. Тому керівництво компанії прийняло рішення залучити на допомогу будівельникам команду рятувальників 12 ДПРЧ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області.

Команда рятувальників, серед яких Сердюков Д. М., Дем’яченко А.В., Ребях Д. С., під керівництвом капітана Гуцало В. В. тільки за дві доби відкачала з території будівельного майданчика понад 300 кубометрів води. Керівництво компанії дякує рятувальникам за виконану роботу. Адже завдяки цій допомозі підрядники зможуть завершити будівельні роботи у визначений термін.

Та незважаючи на складні погодні умови, будівельний процес на майданчику не зупиняється ні на хвилину. Під час виробничої наради, що проходила в приміщенні новозбудованого кафе, Олексій Опанасович ознайомив присутніх з поточним станом справ на будівництві та планами на наступний тиждень.

Так, станом на 4 червня вже повністю готове приміщення розподільчого пункту, яке називають енергетичним серцем терміналу. Тут вже встановлено найскладніше пускорегулювальне обладнання виробництва відомої японської фірми «Mitsubishi». За словами генерального директора компанії Олексія Вадатурського, без такого обладнання неможливо створити стабільний виробничий процес будь-якого серйозного підприємства, тому що «воно гарантує надійність у роботі двигунів, економічність і навіть компенсацію реактивної енергії, а саме – раціональне використання електроенергії».

Загальний вигляд майбутнього комплексу з протилежного берегу Південного Бугу.

6 червня прибувають перші 15 автомобілів з Іспанії, які привезуть шість ємностей. «Це 3,2 мільйона деталей вагою 2 тисячі тонн, які потрібно зібрати протягом 10-14 днів. Цей «конструктор» для дорослих будуть збирати близько 600 фахівців!», – зазначив очільник компанії.

Особливу увагу генеральний директор «НІБУЛОНу» приділив будівництву внутрішніх під’їзних шляхів. До речі, тут застосовують бетонні плити, які використовуються на військових аеродромах. Олексій Вадатурський зазначив, що квадратний метр такої плити коштує 600 грн. Майже в таку ж суму обходиться державі і укладення одного квадратного метра асфальту. Але ж очевидно, що якість бетонного покриття від асфальтного відрізняється в рази. «Я не розумію, чому їх не використовують ті, хто займається будівництвом автошляхів. Можна тільки припустити, що постійні ремонти – це гарна можливість для відмивання державних коштів. Наш досвід наочно доводить, що за всі ці роки ми не зробили жодного ремонту на дорожньому покритті наших об’єктів, хоча там постійно їздять великотоннажні автівки», – зазначив Олексій Вадатурський.

«Дуже великий обсяг робіт нас чекає на гідротехнічних спорудах, – наголосив Вадатурський. – На сьогодні там працює ще один, майже вчетверо потужніший земснаряд. Обидва ці агрегати працюють вільно, тому що період нересту закінчився. До 15 червня вони повинні виконати днопоглиблювальні роботи на Південному Бузі від термінала до річки Мертвовід. Дощові зливи підняли рівень Південного Бугу на 30 см, що ускладнює їх виконання».

Олексій Опанасович роз’яснив, що для кращої взаємодії усіх підрядних організацій проводяться координаційні заходи: з кожним керівником окремо обговорюються умови для злагодженої співпраці із «сусідами». Так, наприклад, щоб усунути відставання по гідротехнічних спорудах біля причалу, керівництво компанії вирішило допомогти додатковою технікою та людьми за власний рахунок. Це необхідно зробити, тому що наступного тижня на комплекс приїде суднонавантажувальна телескопічна машина виробництва Великобританії.

Після 6 червня планується суттєве скорочення кількості будівельних кранів: з дванадцяти до максимум трьох-чотирьох, виключно для виконання спеціальних робіт, наприклад, встановлення вежі Рожновського або паркану для огорожі території.

За словами Олексія Опанасовича, до 11 червня повністю «під ключ» повинні бути зданими наступні об’єкти: адміністративно-лабораторний побутовий корпус, кафе-їдальня, вагова, трансформаторна підстанція, автомайстерні. До 15 червня планується зробити вогнезахисну обробку усіх конструкцій комплексу паралельно з фарбувальними роботами. Також у цей термін буде завершено огорожа усієї території та освітлення її по периметру. До речі, вже зараз для цілодобової роботи на будівництві працює верхнє освітлення. Практично закінчено підведення на об’єкт газопроводу та інших комунікацій. Установлено очисні споруди.

Виробнича нарада у приміщенні новозбудованого кафе.

Після 12 червня розпочнеться реконструкція дороги загального користування від елеваторного комплексу до дороги Р‑55 Одеса – Новий Буг, пізніше – дорожнього покриття по вулиці Одеській у м. Вознесенську. З облавтодором усі ці роботи заздалегідь узгоджені.

Керівник компанії окремо відзначив відповідальність та професійність таких підрядних підприємств, як «Астарта» та «Світолюкс». «Це перший об’єкт, де погода примусила нас змінювати багато проектних рішень та технічних умов, – пояснив він. – Але ми працювали синхронно, шість підрядників скоординували свої дії, і саме це дало їм можливість виконати свої об’єми вчасно. Я задоволений, що усі працюючі в ході будівництва ставилися до своєї роботи сумлінно, нікого не потрібно було підганяти або виховувати».

Команда рятувальників допомагає будівельникам.

Не забуває керівництво компанії й про соціальну складову проекту.

«Цей новий комплекс знаходиться між трьома населеними пунктами: це села Бузьке та Прибужани і місто Вознесенськ. На терміналі будуть працювати багато мешканців с. Прибужани, адже їм зручно та близько діставатися до роботи. Земельна ділянка під комплексом адміністративно належить селу Бузькому, тому зрозуміло, що ми запропонуємо не тільки купити її за достойну ціну, але й візьмемо на себе певні зобов’язання щодо допомоги у вирішенні деяких соціальних питань. А місту Вознесенську ми допоможемо з ремонтом доріг, з облаштуванням набережної зони річки Мертвовід тощо, – прокоментував Олексій Вадатурський. – Ми переконані, що на нашому прикладі можна наочно продемонструвати, що такі інвестиційні проекти – це майбутнє України. Це збільшення робочих місць, це впевненість у завтрашньому дні. Я вважаю, що без інвестицій немає розвитку, це шлях до безробіття та занепаду країни. Хоча, наприклад, західні інвестори ніколи не виділяють кошти на ті самі школи, днопоглиблювальні роботи або дороги. Адже в розвинутих країнах такими проблемами опікується держава. А ми живемо в Україні і повинні піднімати імідж національного інвестора. У нас чомусь вважають, що справжні інвестори – тільки іноземні. Натепер ми інвестували в морегосподарський комплекс нашої країни понад один мільярд доларів США.

Ми змогли завоювати довіру дуже серйозних міжнародних фінансових установ. І на сьогодні маємо настільки потужну підтримку з їхнього боку, що вони навіть відверто визнають, що в Європі немає таких інвесторів, які б виконували те, що повинна робити держава. Західних партнерів захоплює наша багатогалузева діяльність, тим більше у таких важких політичних та економічним умовах. І дуже приємно, що через нас підвищується цікавість та повага до українського народу, до його потенціалу. Нам довіряють ще й тому, що ми працюємо прозоро, за правовими міжнародними правилами, де немає місця корупції або непрофесійності».

Вікторія ГОНОРАЦЬКА

Сообщение:

*

НОВОСТИ