Коли сказати нічого…

Конфликт, Новости

  23 Фев , 2017

У публікації «Під напругою: як у обленерго «дбають» про своїх споживачів» («РП» від 19 січня ц.  р.) ми розповідали про те, як будує свої відносини зі споживачами у Вітовському районі місцева філія ПАТ «Миколаївобленерго». Сподівалися отримати від монополіста конструктивні відповіді на порушенні питання. Натомість…

Стисло нагадаємо зміст газетної публікації. До редакції звернулися мешканці села Прибузьке і розповіли, що протягом багатьох років селяни потерпають від застарілої мережі електричних дротів, через що в селі часто зникає світло, у людей виходять з ладу електроприлади. Йдучи назустріч мешканцям села, глиноземний завод безкоштовно надав громаді необхідний реманент задля заміни старої проводки. Та у філії «Південна» ПАТ «Миколаївобленерго» з того часу спромоглися замінити лише частину проводів – попри те, що дорога проводка безплатно передавалася на баланс енергопостачальної організації. Тож значна частина споживачів, як і раніше, продовжує потерпати від частих відключень електрики, що викликало неабияке незадоволення людей та соціальну напругу.

Водночас ми надрукували лист ветеранів села Пересадівки того ж Вітовського району. Заслужені аксакали розповіли про те, як з 92-ю річницею з дня народження представники обленергодосить своєрідно «привітали» учасника ВВВ. А саме – намагалися відключити від енергоспоживання оселю старенького.

«Навіть якби у ветерана справді б налічувалася заборгованість по оплаті за комунальні платежі, то хіба не можна було діяти цивілізовано та толерантно, з повагою до літньої людини?», – саме таким запитанням задався журналіст «РП» у газетній статті.

Відіславши статтю на реагування до керівництва ПАТ «Обленерго», ми сподівалися отримати конструктивну відповідь по суті порушених проблем. Натомість на підприємстві-монополісті, вочевидь, міркують не крізь призму толерантного, партнерського ставлення до споживачів, а керуються відомим принципом: краща оборона – це напад. Відтак генеральний директор ПАТ «Миколаївобленерго» О.П. Сивак замість конкретної відповіді на поставлені запитання зайнявся словесною казуїстикою, вдавшись до менторського тону по відношенню до журналістів газети. Ба більше: пан Сивак почав цитувати… Кодекс етики українського журналіста. Мовляв, газетярі «не з того боку» підійшли до написання статті. Крім того, гендиректор звинуватив нас у тому, що буцімто у газетній статті містяться «неперевірені та нічим не підтверджені факти».

Пане Сивак! Передусім доводимо до Вашого «вельможного» відома, що журналісти редакції прекрасно ознайомлені з усіма основними положеннями національного та міжнародного законодавства, яке стосується діяльності друкованих ЗМІ. Хочемо також зауважити, що люди, які проживають у селі, краще за Вас знають ситуацію із енергопостачанням в їхньому населеному пункті. Погодьтеся, Олеже Петровичу: людина, котра щодня мешкає в сільській хаті та потерпає від перебоїв з електрикою, краще обізнана з ситуацією, аніж «менеджер», котрий не завжди може (та й чи хоче?) відірвати свою «п’яту точку» від зручного та теплого начальницького крісла.

Оприлюднивши більш ніж конкретні ситуації щодо незадовільного, на думку споживачів (!),ставлення енергетиків до виконання своїх професійних обов’язків, ми сподівалися отримати таку ж чітку та конкретну відповідь. Але марно…

Що ж, правду кажуть: коли сказати нічого, вдаються до маніпуляцій та звинувачень у відповідь. Добре хоч, що не до погроз та брутальної лайки.

А поки у ПАТ «Миколаївобленерго» тренують навики епістолярного жанру, мешканці Прибузького й надалі чекають милості від монополіста…

Андрій ТЮРІН

Сообщение:

*

НОВОСТИ