PepsiCo в Україні – серед найуспішніших представників інвестиційної привабливості Миколаївського регіону

Наприкінці минулого тижня Миколаївську область із робочим візитом відвідав президент Американської торговельної палати в Україні (Палата) Андрій Гундер. Він побував на виробничих комплексах одного з найпотужніших інвесторів у Миколаївському регіоні та багаторічного члена Палати – PepsiCo в Україні.

Пан Андрій Гундер високо оцінив зусилля компанії по соціальному партнерству з місцевими громадами. Також, відвідавши виробничі комплекси у селах Миколаївське та Мішково-Погорілове, президент Палати ознайомився з процесом сучасного високотехнологічного виробництва компанії.

Ознайомлення з виробничими комплексами PepsiCo в Україні.

Крім соків, до портфелю PepsiCo в Україні також входять газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Аква мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s і «ХрусTeam». PepsiCo в Україні також посідає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами: «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» і дитячого харчування з брендом «Агуша».

Виступ Андрія Гундера на робочій зустрічі.

Того ж дня відбулася робоча зустріч «Побудова ефективного партнерства для поліпшення інвестиційного клімату Миколаївщини». Учасниками заходу стали президент Американської торговельної палати в Україні, PepsiCo в Україні, представники влади та громадських організацій. Під час діалогу присутні обговорили перспективи ефективної взаємодії на регіональному рівні для поліпшення інвестиційного клімату.

Учасники робочої зустрічі.

– Як Американська торговельна палата в Україні ми вбачаємо нашу місію у підтримці дієвого діалогу між бізнесом і владою, створенні можливостей для бізнес-партнерства та просуванні України як привабливого напряму для інвестицій, – відзначив під час зустрічі Андрій Гундер. – І ми раді, що компанія PepsiCo підтримує нас у цьому і є нашим надійним партнером протягом багатьох років. У всьому світі компанія PepsiCo – позитивний приклад успішних інвестицій у бізнес та у регіон. Ефективна робота в Миколаївській області такого великого міжнародного інвестора, як PepsiCo, позитивно позначається на підвищенні добробуту людей та інвестиційній потужності регіону. Тільки завдяки плідному діалогу і партнерству бізнесу, органів влади та місцевих громад формується інвестиційна привабливість регіону і країни в цілому.

– Складові успіху компанії – масштабні інвестиції у виробничі потужності, кадровий потенціал, а також загальна відданість цінностям і стратегії «Відповідально до мети», – сказала генеральний директор компанії PepsiCo в Україні Ірина Козлова.

Микола КРУТИХ

Про РepsiСo

Компанія PepsiCo радує смачними продуктами споживачів більш ніж у 200 країнах світу. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo становив майже 63 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке включає продукцію Frito-Lay (закуски), Gatorade (спортивні та функціональні напої), Pepsi-Cola (газовані та негазовані напої), Quaker (зернові продукти і каші) та Tropicana (соки). Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування і напоїв, включаючи 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – глибоке переконання в тому, що успіх нашої компанії нерозривно пов’язаний зі стійким розвитком світу, в якому ми живемо. Ми постійно вдосконалюємо продукти, які продаємо, діємо відповідально, захищаючи планету та надаючи підтримку людям в усьому світі, і ми впевнені, що все це робить PepsiCo успішною міжнародною компанією, яка створює цінність для суспільства і своїх акціонерів у довгостроковій перспективі.

Про РepsiСo в Україні

PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія посідає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами: «Сандора», «Садочок», «Сандорик». У портфель компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s® і «ХрусTeam». PepsiCo в Україні також посідає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами: «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» і дитячого харчування з брендом «Агуша».

Сообщение:

*

НОВОСТИ