Компанія «Нібулон»: у новий рік – із новими досягненнями

Двадцять першого грудня представники місцевих ЗМІ відвідали два виробничі комплекси компанії «НІБУЛОН», розташовані у нашому місті: суднобудівно-судноремонтний завод та головний перевантажувальний термінал. Саме у цей день нібулонівські корабели спустили на воду несамохідний плавучий кран, що поповнив річковий флот компанії. Також журналісти мали змогу ознайомитися з ходом масштабної реконструкції виробничих корпусів заводу та оглянути будівельний майданчик нового комплексу з перевалки зернових та олійних культур на території термінала.

Корабели нарощують темпи виробництва

Нове судно стане 67-ю одиницею судноплавної компанії «НІБУЛОН». Це вже другий перевантажувач проекту П‑38, збудований на суднобудівному підприємстві компанії. Його «старший брат», що був спущений на воду два роки тому, за цей час перевантажив понад 738 тисяч тонн зернових вантажів. Керівництво компанії прийняло рішення про будівництво другого перевантажувача у зв’язку із побудовою нових річкових терміналів, збільшенням об’ємів річкових перевезень та успішним дворічним досвідом експлуатації несамохідного плавучого крана «Нібулонівець‑1».

Цей перевантажувач будувався на стапелях заводу близько чотирьох місяці і став восьмим судном, спущеним нібулонівськими суднобудівниками у 2017 році.

Довжина «Нібулонівця‑2» становить 38,5 м, ширина –12 м, висота борту – 3,45 м, осадка –1,85 м. За словами заступника директора заводу з виробництва Володимира Жмура, це судно має більш потужні дизель-генераторні установки та швартовний комплекс, а також більшу кількість кают, з розрахунку вже на 12 осіб.

Реконструкція сліпу на заводі.

Несамохідний плавкран буде укомплектований мобільною перевантажувальною машиною TEREX FUCHS VYL 38 SD з продуктивністю 4000 тонн на добу. Такий тандем буде виконувати навантажувально-розвантажувальні операції на рейді і на перевантажувальних терміналах, а також здійснюватиме дозавантаження несамохідних суден. Загальна його продуктивність становить близько 400-500 тисяч тонн на рік! Після виконання добудовчих робіт, зокрема монтажу електричного обладнання, ізолювання та оздоблення приміщень житлового комплексу, а також після проведення швартовних і ходових випробувань у лютому 2018 року судно буде введено в експлуатацію.

Хрещеною матір’ю «Нібулонівця‑2» стала маляр Тетяна Арматраут, яка працює на заводі два роки.

Директор судноплавної компанії «НІБУЛОН» Олексій Лалін детально розповів про призначання нового плавкрана: «Він буде виконувати перевантаження вантажів з річкових несамохідних суден на морські, в тому числі на Дніпрі, довантаження великотоннажних суден на зовнішньому рейді Миколаївського морського торгового порту, довантаження суден біля нашого нібулонівського термінала. Це багатоцільове судно, що зможе виконувати будь-які навантажувально-розвантажувальні роботи з усіма видами вантажів. Завдяки високій продуктивності цього судна наша компанія збільшить річні обсяги вантажів на 500 тисяч тонн! Наш нібулонівський флот цього року значно поповнився новими суднами: це і земснаряд-днопоглиблювач, і три буксири-штовхачі, і серія несамохідних суден. Ми вже розмістили на заводі нове замовлення на наступний рік – це будівництво двох буксирів-кантівників потужністю 3500 к. с., а також нового кранового судна проекту П‑140, який буде більш потужний, ніж діючий «Святий Миколай». У 2018 році планується також введення в експлуатацію двох несамохідних суден вантажомісткістю до 5000 тонн».

Будівельний майданчик нового перевантажувального комплексу.

Треба зазначити, що усі деталі для побудови корпусу «Нібулонівця‑2» виготовлені в новому цеху металообробки. Оснащеність виробництва новітнім обладнанням сприяє не тільки прискоренню термінів виконання робіт, а й безперечно підвищує якість виготовлених деталей.

Паралельно з будівництвом нових суден на заводі триває масштабна реконструкція верфі. Так, ми на власні очі бачили зведення нового підйомно-спускового пристрою (сліпу). «На даний момент ми проводимо реконструкцію сліпової території, – розповідає Володимир Жмур. – До сьогодні у нас було встановлено вісім стапельних колій, що давали можливість спускати судно завдовжки до 90 метрів. Але вже зараз ми виконуємо на замовлення судноплавної компанії будівництво несамохідних суден завдовжки 101 метр, і саме через це керівництво компанії прийняло рішення про зведення двох додаткових колій для спуску будь-яких суден завдовжки 100 метрів. Ці роботи розпочалися у другій половині поточного року і завершаться до 1 березня наступного. Також у наступному році плануємоздійснити другий етап цього проекту: зведення п’яти додаткових колій для спуску суден завдовжки до 140 метрів. Саме таку довжину матиме самохідний плавучий кран проекту П‑140, будівництво якого замовила судноплавна компанія».

На причалі також зводиться будівля управління підйомно-спусковими та стапельними коліями, яка буде оригінальною, у вигляді буксира, зі справжніми ілюмінаторами, якорем тощо. Вона безперечно прикрасить територію заводу та сподобається численним гостям підприємства.

У ході реконструкції на заводі цього року вже запрацювали два нові цехи, металообробки та складально-зварювальний. «Тепер увесь цикл виготовлення металевих деталей та конструкцій виконується тут, – зазначає заступник директора. – До ґрунтовки, порізки, гнуття металу додалося секційне виробництво. Раніше секції виготовлялися на вулиці, а під час дощу або снігу роботи припинялися. Після реконструкції усі операції із виготовлення секцій виконуються під дахом, у теплому просторому, оснащеному сучасною вентиляційною системою приміщенні. Для працівників створені комфортні умови для роботи у будь-яку погоду. Для вивезення готових виробів з цеху збудовано рельсові колії, на яких секції виїжджають прямо на стапель для формування корпусу судна. Це перший етап реконструкції секційного виробництва. У майбутньому планується модернізація головної лінії корпусного виробництва, з нового цеху до сліпу будуть надходити не секції, а суцільні блоки, повністю пофарбовані та оснащені, які будуть формуватися у корпус судна для спуску. Це суттєво прискорить темпи будівництва, ще покращить умови праці, підвищить якість робіт. Загальна кількість працюючих заводчан – понад 700 осіб, а у найближчі два роки планується збільшення штату майже вдвічі. Тут поруч працюють і молодь – випускники різних навчальних закладів, і ветерани-корабели, зі значним професійним досвідом. Вимоги до наших працівників передбачають високу кваліфікацію та професійність. У нас встановлено багато обладнання та механізмів із програмним керуванням, для роботи на яких потрібні знання».

Потужність перевантажувального термінала компанії збільшується

Наприкінці жовтня компанія «НІБУЛОН» отримала дозвіл на початок будівництва комплексу з перевалки зернових та олійних культур на території перевантажувального термінала у Миколаєві. Цей проект упроваджується в життя за підтримкою Міжнародної фінансової корпорації.Сьогодні на будівельному майданчику вже залиті фундаменти під ємності та зводяться металоконструкції. Згодом усе це перетвориться на перевалочний комплекс для зберігання, переробки та відвантаження 43 тисяч тонн зернових та олійних культур.

Таким чином, загальна ємність зерносховищ, розташованих на території перевантажувального термінала, становитиме 173 тисячі тонн. Із введенням в експлуатацію нового комплексу з’явиться можливість роздільно та одночасно зберігати тут сім різних культур. Також протягом усього маркетингового року термінал зможе без обмежень приймати усі культури та забезпечувати безперебійне перевезення сільгосппродукції Південним Бугом.

Паралельно тут проводиться реконструкція вантажного причалу, в результаті якої він буде подовжений на 117 м до довжини у 222 метри.

Про темпи та особливості цього об’єкта нам розповів інженер відділу технічного нагляду компанії Олександр Літвінов. За його словами, безпосередньо будівельні роботи розпочалися наприкінці листопада. «Це абсолютно нове будівництво комплексу, який суттєво підвищить потужності діючого термінала, – наголошує він. –Збільшення обсягів сільгосппродукції, яка перевозиться нібулонівським флотом по воді, цілком логічно вплинуло на створення цього проекту. Згодом тут буде зведена спеціалізована зерноочисна вежа заввишки 46 метрів, а також підземні та наземні споруди, у тому числі шість круглих ємностей вантажомісткістю по 7,2 тис. тонн кожна».

Літвінов окремо розповів про особливості реконструкції причалу: «Ми будуємо новий сучасний причал, до якого зможуть підходити великотоннажні судна завдовжки понад 100 метрів».

До першого лютого 2018 року комплекс буде збудований та введений в експлуатацію, а новий причал запрацює з 1 березня.

За традицією на цьому нібулонівському будівельному майданчику працюють фірми-підрядники не тільки з Миколаївщини, а й з інших областей України. Це перевірені часом та працею партнери з Полтави, Києва, Херсона, Дніпра, Кременчука, Кривого Рогу. На сьогодні будівельні роботи проводяться у дві зміни, загальна кількість працюючих – близько 150 осіб. Згодом кількість будівельників зросте до 500.

І, звичайно, новий елеваторний комплекс, як і всі інші комплекси компанії, буде оснащений найкращим сучасним обладнанням від провідних виробників з Італії, Швейцарії, Франції! Більшість обладнання вже поставлена постачальниками, а решта надходить згідно з договірними умовами.

Нові виробничі корпуси, нове обладнання, нове судно, новий перевалочний комплекс – вже традиційно «НІБУЛОН» радує нас, миколаївців, своїми передноворічними підсумками та досягненнями. Саме така діяльність компанії вже дозволяє переорієнтовувати транспортування збіжжя на водні шляхи та суттєво розвантажувати дороги міста та області на десятки тисяч вантажівок. А декого ще й надихає та вселяє надію, що успішно працювати можна навіть у таких складних умовах. Тому хочеться щиро побажати колективу компанії і далі тримати високо свою марку, долати усі перешкоди, здійснювати всі плани!

Вікторія Гонорацька

Сообщение:

*

НОВОСТИ